Bardzo słabe nowego logo mBanku, wady w serwisie, czyli Tesco rządzi...
Nowa identyfikacja wizualna mBanku bardziej niż z bankowością kojarzy się z folklorem i… obecną promocją Tesco, natomiast nowy serwis banku jest mało czytelny i nie ma wersji responsywnej - oceniają pytani przez Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji interaktywnych.
patrycjapetit z- #
- 60
Komentarze (60)
najlepsze
nowy serwis jest bardzo czytelny, na nowych kompach nie ma problemu z jego ladowaniem
problem oczywiscie beda mialy stare maszyny, niepotrzebne sa osiagniecia, ale sam serwis jest OK
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Powyższy ekran (chodzi o źle wyświetlaną stronę mBanku — dop. red.) mógł pojawić się w przypadku niektórych klientów, w momencie przejściowym między starym serwisem i nowym. Było to spowodowane przez pamięć podręczną przeglądarki, w której częściowo pozostały pliki ze starego serwisu www.mbank.pl. Po wyczyszczenia pamięci podręcznej, nowy serwis działał bez problemów. Jednocześnie chcemy zaznaczyć, że mimo, iż strony mBanku były dziś odwiedzane przez setki tysięcy
Widzę jednak, że jeżeli ktoś zostanie podczas napadu rabunkowego okradziony z karty i telefonu (co w naszych realiach jest całkiem częste), zostanie obrobiony z kasy zanim zdąży dobiec do budki lub na policję i zgłosić kradzież!! Przecież to jakaś paranoja!
1. Mam przy sobie kartę i telefon. Jak chyba 99% młodej populacji
2.