Bardzo słabe nowego logo mBanku, wady w serwisie, czyli Tesco rządzi...
Nowa identyfikacja wizualna mBanku bardziej niż z bankowością kojarzy się z folklorem i… obecną promocją Tesco, natomiast nowy serwis banku jest mało czytelny i nie ma wersji responsywnej - oceniają pytani przez Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji interaktywnych.
patrycjapetit z- #
- 60
Komentarze (60)
najlepsze
http://www.jawal.waw.pl/images/agd_5.jpg
Ale wygląda nędznie...
Mnie bardziej zacietrzewiło PZU, zmieniając coś charakterystycznego na kółeczko
Przykład na szybko: https://www.google.pl/search?q=mbank+ekarta&oq=mbank+ekarta&aqs=chrome.0.57j60j0l3.2042j0&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Opinie "ekspertów" z średniej jakości agencji reklamowych, które szukają darmowej promocji. Z perspektywy ludzi projektujących serwisy reklamowe piszą o tworzeniu systemów bankowych, o czym nie mają większego pojęcia. Taka opinia ma podobną wartość, jak komentarz na Facebooku.
edit: i to co mnie zawsze śmieszy - każdy "ekspert" dywaguje o kolorach, jakby użytkownik podczas dokonywaniu przelewu zastanawiał się, czy dobrana paleta kolorów, odpowiada jego
Mbank i pomnażanie kasy? Hehehe... dobry żart.