@dominik-groch: Na 600rr a podobno pozycja jest najmniej wygodna z tej klasy. Teraz będzie 1000rr sporo wygodniejszy pierwsze przymiarki już były.
A wracając do tematu nawet najwygodniejsze turystyczne motocykle nie zapewniają dużego komfortu w dalekich trasach. Przede wszystkim na motocykl trzeba mieć dobra kondycje.
@cacyyy: może jechałeś na sportowym moto? Mimo że jeżdżę kawasaki zx6r, to trasy 100 kilometrów łykam bez bólu żadnego, przy 200 bolą plecy, ręce i nogi już ostro. On jedzie na turystyku i na dodatek jest przyzwyczajony do długich tras.
Przygoda czterech motocyklowych nowicjuszy. Latem 2010 ruszamy na wschód, by po przejechaniu kilkunastu państw dotrzeć na skraj Rosji, do Władywostoku. Tam w garażu klubu motocyklowego zimujemy nasze maszyny, sami zaś ruszamy ku cieplejszym zakątkom Azji. Wiosną 2011 ruszamy w stronę Europy.
@InormandyI: Mniejszy bak, roznice w silniku, ramie itd.. wbrew pozora malo czesci jest zamiennych. Jest firma co robi adaptery i upside wchodzi bez problemu z KLXa
ale w naszych warunkacj duzo lepiej , latwiej i taniej jest wciagnac caly zawias WP z KTM jakiegos. Robi niesamowicie.
Oprocz tego na motocyklach w sumie jakies 110 tysiecy. Mialem sporty, harley'e i nakedy. Tanie i drogie, szybkie i wolne, ale ten mi najlepiej podpasowal. Do turystyki najlepsza wg mnie jest wersja A (amerykanska) taka:
Komentarze (65)
najlepsze
A wracając do tematu nawet najwygodniejsze turystyczne motocykle nie zapewniają dużego komfortu w dalekich trasach. Przede wszystkim na motocykl trzeba mieć dobra kondycje.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NpqcUJWUtdQ
Komentarz usunięty przez autora
ale w naszych warunkacj duzo lepiej , latwiej i taniej jest wciagnac caly zawias WP z KTM jakiegos. Robi niesamowicie.
Ja w przyszlym roku robie taka konwersje.
Narazie tylko tyl od WP i robi robote
źródło: comment_iCKltYdatuyKu6VHTz5lhKY0cpDLHq3k.jpg
PobierzOprocz tego na motocyklach w sumie jakies 110 tysiecy. Mialem sporty, harley'e i nakedy. Tanie i drogie, szybkie i wolne, ale ten mi najlepiej podpasowal. Do turystyki najlepsza wg mnie jest wersja A (amerykanska) taka:
http://www.totalmotorcycle.com/photos/2003models/2003-Kawasaki-KLR650a.jpg
Ma owiewke i wiekszy bak. Ja mam wersje C ,
http://www.bigcee.com/faq/Cmodel_big.jpg
ktora lepiej sie spisuje w terenie, ale na szosie jest zauwazalnie gorsza. Ale bak sobie powiekszam i owiewke mam