Kupiłem "N-kę" jako 10 osoba w Łodzi, cieszyłem się jak dziecko i byłem z nimi przez te parę lat, pomysł, nowatorstwo, piękn design, oraz super inticyjne menu to było coś na prawdę fajnego aż było się dumnym z tego że to polska telewizja, polski pomysł oraz polskie wykonanie - na prawdę było miło ... aż przyszedł jakiś francuzik i wszystko spier.........
W całej tej aferze należy współczuć konsultantom infolinii, na których pewnie dzień w dzień po wejściu "ofert nie do odrzucenia" NC+ skupia się fala agresji dzwoniących klientów.
Jeszcze raz widać, jak bardzo są nastawieni na skubanie frajerów. Szkoda mi pracowników tej badziewnej firmy, ale przyroda nie znosi próżni, konkurencji za to gratuluje, niedługo zwiększy zyski.
Pytanie do abonentów Cyfry+ - czy dostaliście jakieś listowne zawiadomienie o całej tej sytuacji? Bo w BOK zbyli mnie obietnicą takiegoż listu w którym mam się podobno dowiedzieć wszystkiego- łącznie z możliwością ewentualnego zerwania umowy... Nie mam siły dzwonić do nich kolejny raz bo czasu to zajmuje sporo!
@Huevos: Wielkie dzięki! Ja dziś dodzwoniłam się i dowiedziałam, że 3tyg temu powinnam dostać pismo! Może sąsiad spalił w piecu...bo ja nic nie dostałam ;/ W pon. rozwiążę umowę powołując się po prostu na niekorzystne dla mnie zmiany w regulaminie... Nawet mi to na rękę, bo moja córa i mąż wreszcie zaczną się ruszać!! zamiast kłócić- bajki / comedy central!!
Komentarze (22)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora