Anitroubles - moja malutka gierka z gatunku survival-puzzle
Stworzyłem ją na początku tego roku, ale nie będąc zadowolony z tego co z niej wyszło wpadłem w małą depresję i porzuciłem ją na trzy miesiące. Niemniej jednak z niedokończonych rzeczy nie ma żadnego pożytku więc przemogłem się i o to co wyszło.
rezoner z- #
- #
- #
- #
- #
- 53
Komentarze (53)
najlepsze
Tak więc hejtujcie śmiało i nie czajcie się z pomysłami.
Od strony technicznej jest to javascript
grafika - canvas (CanvasQuery)
dźwięk - audio (HowlerJS - nie polecam, ale działa)
Zwierzątka narysowałem w aseprite, dźwięki wypierdziałem w FLStudio
ps: Serdeczne podziękowania
@rezoner: Bardzo zacnie Ci to wyszło.
Tylko nie widzę gdzie go można wyłączyć ;P
Poza tym gierka naprawdę warta uwagi już teraz i całkiem obiecująca.
Jednym z easter-eggów w grze jest możliwość zmiany palety na c64 http://anitroubles.com/?pal=c64 - niestety niektóre zwierzęta zlewają się z tłem :)
Wyjściową paletą jest genialna DB16 http://www.pixeljoint.com/forum/forum_posts.asp?TID=12795 aczkolwiek niewiele zostało oryginalnych kolorów po moich rubasznych modyfikacjach.
tl;dr:
możliwe miejsce na zwierzę mogłoby być trochę bardziej widoczne, np. zielone kółko
grafika żółwia mogłaby bardziej go przypominać
co ileś punktów mogłaby się zmieniać sceneria i muzyczka, jakaś sawanna, śnieg, pustynia, lawa itd.
fajnie jakby były jakieś zwierzątka do odblokowania jeszcze, choć to balans mogłoby zburzyć
brakuje (pewnie specjalnie) okienka "co będzie następne"
nowy tryb gry puzzle - mając dany układ zwierząt i sekwencję pojawiania się nowych - wyczyścić planszę
nowy tryb z limitem czasowym, po przekroczeniu którego zwierzę lądowałoby w losowym możliwym miejscu
trochę więcej animacji - gdy dokładamy mięsożercę na pożeranym zwierzaku mogłaby się wyświetlić animacja cięcia pazurami, drzewo zjadane
Fajna gierka. :)
Komentarz usunięty przez moderatora