@FrAnSiS: W SimCity 4 budynki to prostopadłościany z nałożonymi teksturami. Prawie każdy obiekt w grze jest prostopadłościanem, jedynie niektóre sieci transportowe i pojazdy są prawdziwymi modelami 3D (np. kolej jednoszynowa). Gra wygląda ładnie, ale oferuje tylko ustalone wcześniej kamery i przybliżenia, nie porównuj tego do w pełni trójwymiarowej grafiki z nowego SC.
Poza tym silnik 4 działa nieco inaczej, więcej tu statystyki niż symulacji.
@przemi_88: Ojj chyba jesteś w błędzie. Różnego rodzaju statystyki, na które co jakiś czas można trafić na "growych portalach" pokazują, że średnia wieku graczy właśnie idzie w górę. I tak naprawdę to tym właśnie można tłumaczyć obniżkę poziomu skomplikowania gier - gracze są coraz starsi, mają więcej obowiązków i mniej czasu na granie po prostu. Przeciętny gracz nie ma już ani czasu ani cierpliwości aby "uczyć się" jak w daną grę
Jak już jesteśmy przy Simcity, to może ktoś się spotkał z taka sytuacją ze Simcity4 wyłącza się w najmniej spodziewanych momentach bez żadnego zapisu stanu gry?
@cordant: Dorzuć do elementu docelowego linijkę -CPUCount:1 (spacja przed "-"). Żeby wyglądało mniej więcej tak - "D:\Gry\SimCity4\Apps\SimCity 4.exe" -CPUCount:1. Mi pomogło.
W nowe SC nie grałem, ale mam wrażenie, że u graczy występuje ten sam syndrom co u wielu graczy Diablo 3. Wszyscy na potęgę wytykają błędy i z każdej strony spływają żale i groźby, ale gry nie odstawią i co chwilę jakieś nowe materiały pojawiają się na necie. Tak samo jest D3, największe płaczki mają minimum po kilkaset godzin gry wbite i jednocześnie narzekają jaka to gra jest niegrywalna i jak to
Komentarze (158)
najlepsze
Co jest większym wywalaniem kasy - 6 pasmowa droga do 20 domków, czy taki most przebiegający przez tą kałużę? :D
@p1janu: I własnie - to jest
graficzka pierwsza klasa
? No chyba nie bardzo.
Poza tym silnik 4 działa nieco inaczej, więcej tu statystyki niż symulacji.
Here's the important part:
if (500 >= a)
return a;
if (40845 < a)
return Math.floor(8.25 * a);
a = Math.pow(a - 500, 1.2) + 500;
return Math.floor(a);
So yup, figures at or under 500 are correct,