Ja chciałem tylko zauważyć, że on ten Flex nie jest już najpotężniejszy... silnik od Triple-E także Man-owski będzie miał 32 MW natomiast ten co jest podany w znalezisku ma 30MW :).
@NoOne3: Diabeł tkwi w szczegółach i różnic są setki (niestety większość z nich jest niewidoczna na zdjęciach):
1. pręty pod tłokiem to wodziki - bez tego silnik okrętowy nie mógłby działać przy takim skoku cylindra (w silniku samochodowym skok jest niemal równy średnicy tłoka, lub niewiele większy)
2. Panewki na wale korbowym mają kształt beczki - przy odkształceniach korpusu mają możliwość dostosowania się do wału
Komentarze (10)
najlepsze
1. pręty pod tłokiem to wodziki - bez tego silnik okrętowy nie mógłby działać przy takim skoku cylindra (w silniku samochodowym skok jest niemal równy średnicy tłoka, lub niewiele większy)
2. Panewki na wale korbowym mają kształt beczki - przy odkształceniach korpusu mają możliwość dostosowania się do wału
3. turbosprężarka ma wielkość silnika w