"Awaria! Jedź do ASO, bo ci wyłączymy silnik". Utopia?
Niezupełnie. Wziąwszy pod uwagę rosnący apetyt producentów na portfele posiadaczy samochodów może to być zupełnie realne. No cóż - mamy do tego viaboksy dla osobówek. Tylko czekać na tachografy z GPSem i logowaniem do systemu dla każdego kierowcy...
SPGM1903 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 21
Komentarze (21)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
I znów te piraty...
Cofanie przebiegu, kasowanie inspekcji nieautoryzowanym sprzętem, zmiany konfiguracji sprzętu (np. uaktywnienie tempomatu czy odblokowanie telewizora podczas jazdy), zmiany języka (zazwyczaj większa oferta niż w ASO), zmiany map (często lepsza oferta niż w ASO), chiptuning, wyłączanie immo, deaktywacja czujników DPF, instalacje gazowe...
BTW. Wymiana klocków hamulcowych w autach z elektrycznym hamulcem ręcznym wymaga podłączenia się pod komputer auta. I tak samo w przypadku nieautoryzowanego sprzętu ktoś musiał w
Komentarz usunięty przez moderatora
@primononnucere: nie rozwija się, ale jeśli już to w bardzo powolnym tempie. Nie tak szybkim jak do lat '90. Raz na jakiś czas wystąpią jakieś unowocześnienia, ale mam wrażenie, że są to tylko niewielkie korekty mechaniczne niewiele lub nic nie wprowadzające do jakości jazdy. Na razie tylko zwiększa się stopień skomplikowania i zamyka ekosystemy pojazdów (no weź np