@krupier36: No to nie odpowiesz na wszystkie. Odpowiesz na tyle, na ile będziesz umiał.
Tylko z góry przestrzegam: dobrze, abyś miał coś, czym mógłbyś się zweryfikować, bo w przeciwnym razie większość pytających skupi się raczej na szukaniu haczyków i błędów.
@Tapirro: dokładnie każdą radziecką maszynę można naprawić za pomocą młotka i przecinaka, akurat miałem zajęcia na MIG-u 21 w technikum więc wiem trochę na ten temat
@mucha100a: to jest jakby nie patrzec plus. Pewniem mechanik powiedzial mi, ze migi mozna normalnie czyscic i naprawiac a na F-16 trzeba zajebiście uwazac, dmuchac i piescic sie bo jest niesamowicie delikatny. Nie wyobraza sobie serwisowac go w jakis trudnych warunkach bojowych.
kto pisze, że ruski rupieć nie ma grama pojęcia.kiedyś cały zachód ich się piekielnie bał. uchodziły za jedne z najlepszych maszyn w swojej klasie na świecie. dopóki mosadowi nie udało się jednej buchnąć z Egiptu....
Niebawem znów zakręcą się łezki w oczach. Nieuchronnie zbliża się czas wycofania TS-11 Iskra, w tym roku na radomskim Air Show świętować będziemy półwiecze ich służby w Siłach Powietrznych. To tak przy okazji jednej z fotek z powyższej strony przedstawiającej TSa w pięknym "morskim" malowaniu z dumnym napisem "NAVY" :)
Hałas ołówków nad Gdynią uprzykrzał pewnie życie większości mieszkańców. Łaziłem do XII LO na Obłużu gdzie z okolicznych bloków widać płytę lotniska. Bodaj w każdy czwartek ujeżdżali te maszyny i autentycznie czasem nauczyciel musiał przerywać lekcje, taki huk się roznosił.
Ciekawe jak będzie gdy zacznie tam funkcjonować lotnisko cywilne. Czy nie jak w powiedzeniu "zamienił stryjek siekierkę na kijek"..? :)
Z tego wszystkiego to lotnisko znakomicie nadaje się na organizację Heńka. Polecam
@benzenhauer: Oczywiście B-52 wskazałem lekko prowokacyjnie, ale to wcale nie jest taki przykład z kosmosu. Płatowiec to tylko płatowiec, ważniejsze jest to, co w środku: niezawodny silnik, dobry radar, przyrządy w kokpicie, uzbrojenie... To wszystko można teoretycznie włożyć do każdego płatowca.
Tylko teraz potrzeba rozgraniczyć dwie sprawy. Pierwsza jest taka, że technologia z lat 50. sama w sobie nie musi jeszcze czynić samolotu całkowicie niezdatnym do służby. Ba, wiele państw
Komentarze (43)
najlepsze
Tylko z góry przestrzegam: dobrze, abyś miał coś, czym mógłbyś się zweryfikować, bo w przeciwnym razie większość pytających skupi się raczej na szukaniu haczyków i błędów.
źródło: comment_xheNBZtLisuRio94levJ3KIzpcDvr5Eh.jpg
Pobierzon nie jest jadalny
Ciekawe jak będzie gdy zacznie tam funkcjonować lotnisko cywilne. Czy nie jak w powiedzeniu "zamienił stryjek siekierkę na kijek"..? :)
Z tego wszystkiego to lotnisko znakomicie nadaje się na organizację Heńka. Polecam
Tylko teraz potrzeba rozgraniczyć dwie sprawy. Pierwsza jest taka, że technologia z lat 50. sama w sobie nie musi jeszcze czynić samolotu całkowicie niezdatnym do służby. Ba, wiele państw