Fuj, ale to liniowe, czyli o liniowości gier!
Pastwieniu się nad jednorodnością ścieżki w trakcie gry poddają się developerzy. W trakcie wywiadów, czy prezentacji wiją się jak piskorze, próbując uniknąć odpowiedzi na pytanie - czy wasza gra będzie liniowa?
gamefaction z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 155
Komentarze (155)
najlepsze
@gamefaction: Brkauje Ci (Wam?) sporo wiedzy dot. designu gry. Mogliście poruszyć różne sztuczki i zabiegi designerów mające na celu iluzoryczną nieliniowość, specyficzne typy questów, Można napisać o róznych pułapkach czekających na designerów (wybieranie ścieżki gry jak np w deus exie czyni ją 10x bardziej liniową), Jak mechanika gry i możliwości silnika wpływają na liniowość gier, Jest tyle smaczków i stron, z których mogliście podjąć temat liniowości w grach,
@Danny10: Taa, Deus Ex:HR.
1. Ostro
Choć generalnie to świetna gra... to ani możliwość wyboru "skilli" ani to że pod sam koniec wybierasz 1 z 4 terminali - zakończeń (jak mnie pamięć nie myli) nie czyni z DeusEX: HR gry nielinowej.