Świetny przykład marketingu na przykładzie płyty "Tylko dla dorosłych O.S.T.R"
Kojarzycie album "Tylko dla dorosłych" O.S.T.R.? To zapewne nie wiece o nim wszystkiego. Artykuł pokazujący świetny projekt, nie tylko dla fanów rapu
czlapka z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 130
Komentarze (130)
najlepsze
Świetny przykład marketingu byłby, gdyby ta płyta sprzedała się ponad oczekiwania. W treści tego znaleziska nie została przedstawiona analiza tego tematu.
Może to i ciekawy pomysł/zabawa ze słuchaczami (w dodatku z tymi oddanymi/dociekliwymi), ale nic więcej.
Gdzie tu marketing? Nie ma skoku sprzedaży -> marketingu nie ma lub jest nietrafiony...
Tzn. bardziej chodziło mi o to, że znalezisko jest zatytułowane "Świetny przykład marketingu", a w tekście nawet nie pada słowo "marketing".
Liczyłem bardziej na case-study zestawiające opis realizację projektu (to jest zrobione) z przykładami np. rozprzestrzeniania się wirusowego informacji o płycie.
Jeszcze małe odniesienie do tekstu:
Przy okazji komentował żywo zdjęcia dodawane przez osoby, które dodały go
Sorry, ale OSTR "nieudolną imitacją" rapera? Owszem, można narzekać na jego twórczość, ale "prawdziwości" nie można mu odmówić.