Z ciekawostek - w Polanach 1, mapa dla każdej misji zapisana była w osobnym pliku tekstowym, elementy terenu miały przypisane znaki i przykładowo, przyjmując T jako trawę, W jako wodę, M - most wyglądało to tak:
@lucku: Ten kod byłbym w stanie wyrecytować o 2 w nocy na imprezie po pijanemu. Co ciekawe nie jestem pewny czy dałbym radę zrobić to samo z alfabetem :D
śniła mi się po nocach ta gra za dziecia :p pamiętam trick, który robiło się, żeby wróg nie wlazł do bazy - zaczynało się budowle jakiegoś budynku przed wejściem, ale jej nie kończyło, budowla była wtedy nie do zniszczenia i wróg atakował ją w nieskończoność :p
Pamiętam, że bardzo fajnie tam się gród budowało. Ogólnie więcej czasu spędzałem budując grody i ciesząc się z dojenia krów, niż na atakowaniu przeciwnika.
Komentarze (65)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
"Smutne wieści, Panie. Nasza krówka zginęła!"
Teksty w tej gierce były genialne ;]
Jednostki też, zwłaszcza pomysł, że drwali do roboty poganiała teściowa z wałkiem ;]
TTTTTWWWTTTT
TTTTTWWWTTTT
TTTTTMMMTTTT
TTTTTMMMTTTT
TTTTTWWWTTTT
TTTTTWWWTTTT
TTTTTWWWTTTT
http://images37.fotosik.pl/1842/6d7ceb960ca49010.jpg
Tank rushe to już były nudy. Dlatego nie nauczyłem się dobrze grać w multi.