Kupią benzynę i będą patrzeć później jak ceny w ciągu roku rosną, a oni mają po "starej" cenie. Czyli taka inwestycja co najmniej na 10% (macie lepsze lokaty poza alpengold?). Być może robią to, gdyż koszty benzyny mogą się za dużo zmienić, a to powoduje utracenie płynności finansowej.
Czytam i czytam tego typu perełki i coraz bardziej jestem przekonany co do opuszczenia tego tonącego okrętu. Obywatele płacą na służbę zdrowia i ZUS, a potem i tak nie ma jak do lekarza się dostać i trzeba prywatnie iść, a niektórzy emeryci muszą wybierać w zimie między ogrzewaniem a lekami. A pieniądze widać są, tylko idą na szczytne cele, jak chociażby wożenie urzędniczych dup.
Jednostka wojskowa, typowo transportowa posiadająca na wyposażeniu 10 zestawów niskopodwoziowych, wioząca 5 dni w tygodniu czołgi i pojazdy techniki ciężkiej ma roczny limit 100 000 kg ON + pojazd pilotujący marki Honker.
Norma 1 zestawu to ok. 50 l/100km +1 1l za każdą tone ładunku.
Honker pali ok. 16 l/100.
Czyli czołg o wadze 45 ton daje dodatkowe spalanie 45 l / 100km.
Komentarze (126)
najlepsze
i interes się kręci
Student 5 roku elektroniki i telekomunikacji.
Jednostka wojskowa, typowo transportowa posiadająca na wyposażeniu 10 zestawów niskopodwoziowych, wioząca 5 dni w tygodniu czołgi i pojazdy techniki ciężkiej ma roczny limit 100 000 kg ON + pojazd pilotujący marki Honker.
Norma 1 zestawu to ok. 50 l/100km +1 1l za każdą tone ładunku.
Honker pali ok. 16 l/100.
Czyli czołg o wadze 45 ton daje dodatkowe spalanie 45 l / 100km.
Ostatnio był transport 2