Jak wk$@#ć webmastera w 10 krokach
Tłumaczenie na PL w wyk. Marcina Banaszka o tym, co zrobić aby nie lubięli Cię projektanci stron internetowych.
p.....b z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 39
Tłumaczenie na PL w wyk. Marcina Banaszka o tym, co zrobić aby nie lubięli Cię projektanci stron internetowych.
p.....b z
Komentarze (39)
najlepsze
Widzialam mnostwo "poradnikow" pt. jak negocjowac z klientem.. zycie pokazalo, ze to bullshit. trzeba szanowac siebie, swoja prace.. a jak sie negocjuje na kolanach z klientem.. no coz.. wiadomo co sie ma na wprost oczu.. :)
- proszę linię przesunąć 0.6mm w prawo
- proszę kolor rozjaśnić
Na drugi dzień...
- kolor trochę jednak przyciemnimy...
- jesli sam edytujesz (o kliencie), to rażąca po oczach kolorem i wielkością czcionka naprawde nie jest fajna...
- czy ty naprawde uwazasz ze zdjecie budynku twojej firmy w glownej czesci grafiki to takie fajne?
- idac przykladem sklepu komputerowego - to naprawde nie ma znaczenia czy tą myszkę z layout-y masz w ofercie czy nie
- czy to moja wina ze otrzymujesz spam na poczte??
Niektórym klientom to możnaby po prostu wydrukować i wepchnąć w buzię.
Nie.. klient nie ma wplywu na projekt. Moze gdzie indziej ma ale nie u mnie. Jak sie to klientowi nie podoba - to na bambus niech spada. I tak mam od cholery roboty. Janse, ze jestemw stanie zmienic layout w drastycznych wypadkach (klient zostal kupiony, itd.. zaszly stotne zmiany w profilu firmy. ) Klient ma zakaz ( klauzula w kontrakcie) dzwonienia do mnie - wylacznie email - w trakcie wykonywania strony.
A tak jak głoszą słowa Nevanda - jesli klient wyczuje że moze - to bedzie wymyslał, wymyślał i wymyślał...
Ale takie jest życie, że czesto pewna dobroduszność jest szkodliwa. Tak jak u mnie