Decyzje zakupowe polskich kobiet
Kobiety stały się potężną grupą zakupową. Do tej pory mało zauważalne przez marketerów i brand managerów, teraz podejmują zdecydowaną większość decyzji zakupowych. W USA kobiety podejmują ponad 65 proc. wszystkich decyzji zakupowych. W Polsce ta liczba jest nieco mniejsza, jednak cały czas rośnie.
divalo z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 15
Komentarze (15)
najlepsze
Dominacja, a raczej brak uległości - przychodzi sama z doświadczeniem, które zbieramy po drodze w ciągu naszego życia. Jeśli ktoś będzie ślepo brnął tam - gdzie ponosi straty i nie będzie próbował się temu przeciwstawić... To potem
Wartość P&G to ok 63 mld $ więc w badania zainwestowali prawie 16x swojej wartości, nieźle.
Tłumacz się nie popisał.
@Dawwido: Kolejny "dziennikarz ekonomiczny" który nie wie, że za oceanem inaczej nazywa się miliardy a inaczej biliony... ale to jeszcze nic, głupiutki artykuł, najbardziej denerwuje mnie to gdy takie wykształcone ekonomysty piszą o poważnych danych, np PKB lub długu jakiegoś kraju! wtedy to dopiero są jaja jak się okazuje że któryś ma dług 1000 razy większy niż przypuszczaliśmy...
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora