Codziennie korzystam z usług Przewozów Regionalnych. Od pewnego czasu jest możliwość zakupu biletu przez internet, pomyślałem sobie, że jest to ciekawa alternatywa od stania w kolejkach i wcześniejszego wyjścia na dworzec, dlatego zdecydowałem się na zakup biletu miesięcznego za pomocą portalu <a href="//www.i-pr.pl/" rel="nofollow">//www.i-pr.pl/</a> . Na bilecie jest adnotacja, że <em>bilet należy wydrukować do kontroli w formie wydruku na papierze formatu A4</em>. Pomyślałem sobie, że nie ma sensu ze sobą wozić całej kartki A4 jak bilecik zajmuje wymiary 18 cm x 10 cm a reszta kartki to czysty papier więc wyciął bilet tak, żeby wszystkie jego elementy się znalazły na wyciętym fragmencie. Prawie cały miesiąc przejeździłem na tym bilecie, konduktorzy go skanowali, na czytnikach wszystkie moje dane się wyswietlały, ogólnie mówiąc, zero problemów, aż do dzisiaj. Pan konduktor biorąc do ręki mój bilet stwierdził, że jest on nie prawidłowy pod względem kształtu, ponieważ zgodnie z zamieszczoną informacją bilet ma być wydrukowany na papierze formatu A4. Zapytałem się w jakim celu jak reszta kartki jest pusta i nic na jej nie ma. Pan konduktor z pod wąsa powiedział, że to go nie interesuje i że następny taki bilet ma być na kartce A4. Postanowiłem wyjaśnić sytuacji przy pomocy Biura Obsługi Klienta z portalu gdzie można kupić bilet. O to poniższa korespondencja: <br />
<br />
Mój mail do Przewozów Rewgionalnych:<br />
<em>zwracam się do Państwa z pytaniem odnośnie wydrukowanego biletu, który zakupiłem on-line. Mianowicie na zakupionym bilecie widnieje takie zdanie" /Bilet należy wydrukować do kontroli w formie wydruku na papierze formatu A4/". Po wydruku biletu wyciąłem go z zachowaniem odpowiednich rozmarów, tak aby wszystkie elementy biletu się na nim znajdowały. Podczas dzisiejszej kontroli biletu, konduktor zwrócił mi uwagę, że bilet ma być w formacie A4 a nie może być wycięty. W tym miejscu chciałbym się zapytać czy to jest oficjalne stanowisko Przewozów Regionalnych odnośnie biletów on-line, które mówi, że pasażer ma ze sobą wozić kartkę formatu A4, na której bilet zajmuje obszar o wymiarach 18 cm x 10 cm a reszta to czysta kartka? Dodam, że pierwszy raz się spotkałem z takim podejściem konduktora, we wcześniejszych przypadkach użytkowania biletów zakupionych przez Internet, przyciętych z kartki A4 nie spotkałem się z pretensjami takimi jak wyżej opisałem.</em><br />
<br />
Odpowiedź:<br />
<br />
<em>Witam, Według regulaminu, konieczne jest wydrukowanie biletu na kartce formatu A4.</em><br />
<br />
Byłem zaskoczony odpowiedzią więc się zapytałęm w jakim celu ma służyć reszta pustej kartki w tym bilecie więc otrzymałem taką odpowiedź.:<br />
<br />
<em>Witam, Po prostu kartka ma być nienaruszona.</em><br />
<br />
Także tak jak widać, według stanowsika Przewozów Regionalnych wydrukowany bilet trzeba wozić na formacie A4, nie wolno go wyciać z kartki. To ma być wygoda ? Nie po to jest te ułatwienie kupowania biletów przez internet, żeby człowiek nosił ze sobą kartke formatu A4, dziękuje za takie ułatwienie, teraz to ja wole w kasie sobie kupić nieielkich rozmarów bilet niż tarabanić ze sobą kartke A4.<br />
To się nazywa innowacyjna polityka Przewozów Regionalnych. Troche się zawiodłem z podejściem do klienta, gdyż konkurencja (PKP InterCity) idzie do przodu i zakupiony bilet online nawet nie będzie trzeba drukować tylko posiadać w telefonie kod Aztec. <br />
<a href="//wyborcza.biz/biznes/1,100896,11548224,PKP__bilet_kupisz_przez_komorke.html" rel="nofollow">//wyborcza.biz/biznes/1,100896,11548224,PKP__bilet_kupisz_przez_komorke.html</a><br />
<br />
Gratulacje dla Przewozów Regionalnych idziecie z duchem czasu!
Komentarze (3)
najlepsze