Jakość obsługi w sklepach IT/RTV/AGD pod lupą
![](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_8zEDqhjiayvFizmkm5qIUxwXtPkIcrrK,w300h194.jpg)
Są już dostępne szczegółowe dane dotyczące rankingu jakości obsługi klienta na polskim rynku. Kompleksowe badanie przeprowadziła szwedzka firma Daymaker na początku tego roku. Projekt ten przeprowadzono z wykorzystaniem znanej metody tajemniczego klienta. Zgadnijcie gdzie było najgorzej...
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 1
Komentarze (1)
najlepsze
poziom oferowanych usług to porażka (naprawa gwarancyjna - wymiana niedziałającego cdromu wymagała formatu dysku i reinstalacji systemu na viśtę (miałem xp, ale na lapku klucz do viśty). musieli to zrobić PO wymianie napędu (a więc już niepotrzebnie!, mogli spakować i odesłać), bo przecież stary nie działał (w papierach