Fotoradar Cię trafił? Zemścij się!
I na mandat odeślij im pismo-prośbę: http://dl.dropbox.com/u/7176527/Pismo_Fotoradar.pdf - Na takie pismo są prawnie zobowiązani odpowiedzieć szczegółowo...
twit z- #
- #
- #
- #
- #
- 208
I na mandat odeślij im pismo-prośbę: http://dl.dropbox.com/u/7176527/Pismo_Fotoradar.pdf - Na takie pismo są prawnie zobowiązani odpowiedzieć szczegółowo...
twit z
Komentarze (208)
najlepsze
Za odpowiedzi "mnie się zdaje", "słyszałem że", mój kolega" itp. z góry dziękuję.
Komentarz usunięty przez moderatora
W przypadku podania do sądu kwestionujemy legalność działania sędziego. Po pierwsze każemy mu udowodnić, że Polska jako kraj istnieje, ma prezydenta i jest nim człowiek którego ogłaszają w mediach. Jak się zaczyna rzucać to nakładamy na niego karę. Potem już idzie z górki.
@Cheeper:
@Cheeper: jest wina, gdy zostanie udowodnione, że była. Nie kierowcy stworzyli mase bezsensownych przepisów określających kiedy jest "wina" i kto/co może ją stwierdzić.
Fakt, napisane jest o kolorach fotoradaru w ustawie ale z malym szczegolem:
- ITD ma na to aż 36 miesięcy od wejscia w zycie przepisow (czyli od lipca 2011)
Wilgotność względna nie musi wynikać z wysokich opadów. Może wynikać z nagłego obniżenia temperatury (przykładem tego jest rosa pojawiająca się wieczorem i utrzymująca do rana). Rozpuszczalność płynów w gazach maleje wraz ze spadającą temperaturą. Wilgotność względna oznacza ilość wody znajdującej się w powietrzu w stosunku do tej jaka może się tam zmieścić. Wilgotność na poziomie 50% oznacza, że powietrze jest w połowie nasycone wodą. Zmniejszająca się temperatura skutkuje tym,
w wielkim skrócie punkt rosy zależy od temperatury...
Podwyższona wilgotność względna bez opadów może tak samo wystąpić gdy cieplejsze powietrze ( raczej morskie ) leci sobie na północ
To państwo od dawna nie ma na celu dobra swoich obywateli, więc utrudnianie mu funkcjonowania
Sam miałem przypadek gdy zostałem złapany za rzekome przekroczenie prędkości 75 (teren zabudowany 50km/h, ale w nocy, więc 60km/h), tylko że ja o stojącym łupieżcy wiedziałem od poł godziny, wlekłem się 45km/h na tempomacie, miałem 3 świadków w aucie (którzy sie jeszcze pytali "a czemu się
Ma od 2 tygodni, ale pisze mądrzej niż większość wykopowych "speców od bezpiecznej jazdy". Zbyt wolna jazda (a dokładniej - "utrudnianie ruchu") jest również penalizowanym wykroczeniem drogowym.
Przykład: Straż miejska Wrocław - odbierałem mandat z fotoradaru, przede mną kolejka 10 osób do odbioru mandatu/świstka o odholowanym pojeździe, jak wychodziłem - taka sama kolejka. Za przekroczenie prędkości o 32 km/h otrzymałem 300 zł (taryfikator mówi, że za przekroczenie od 31 do 40 jest 200-300 zł). Możecie zapytać: po co przekroczyłem prędkość? Nieco bardziej ogarniętym powiem, że światła (przynajmniej we Wrocławiu) w niektórych miejscach są wręcz złośliwie ustawione - czytaj: jeśli będziesz jechał 70-80 to zdążysz na "zieloną falę", jeśli pojedziesz 50 nie masz na to żadnych szans: przykład: ulica Sienkiewicza koło Ogrodu Botanicznego, zawsze stoję na trzech kolejnych światłach czerwonych, ba! znam na pamięć ile należy odczekać na tych światłach (są sekundniki)... Kolejna sprawa: fotoradary są oznaczane napisem: fotoradar z tabliczką pod spodem "na odcinku 1 km". Ciekawe to jest bardzo, bo jak przejdziemy parę kroków dalej to zobaczymy ten sam znak dla kierowców jadących z przeciwnej strony. Po co jest tabliczka "na odcinku 1 km", skoro fotoradar jest około 50 m za znakiem? Zauważcie, że takie tabliczki są tylko w miastach, nigdy na drogach poza terenem zabudowanym/wiochach - dlaczego? bo ustawiają je Straże Miejskie. A Straż Miejska musi zarobić...
A więc metoda ogólna:
1.