@MAtio: Moja babcia zawsze powtarzała, że biednego nie stać na tanie rzeczy. Równie dobrze mogłeś pójść na jakiś targ i tam kupić tablet. Zresztą tak jak sam zauważyłeś: lepiej kupić coś znanej marki, w sklepie branżowym i mieć święty spokój.
@koniarek: No i Twoja babcia ma rację _/ Jednak ja brałem pod uwagę fakt że tablet Lazer jest kopią tabletu Archos Arnova 10b, dlatego właśnie postanowiłem go zakupić ;)
Ja juz kilkakrotnie korzystalem z gwarancji, reklamacji, etc w auchan i nigdy nie bylo problemow, przyjmowali nawet towary odpakowane do zwrotu ( choc byly sprawne ). Wiec uwazam siec, siecia ale w kazdym sklepie kieruja danymi dzialami rozni ludzie i dlatego sa rozne efekty ich pracy. Raz jest bezstressowo a raz nie. A jak wiemy wychwalane MM i inne sklepy nabijaja ceny na czym sie da. Roznica w cenach jest czesto ogromna.No
@bhagwan: Ja z serwisem Auchan nie miałem styczności, ale miałem z serwisem Carrefour. Kiedyś, jak mieszkałem w akademiku, pojechaliśmy z kumplami po czajnik elektryczny. Kupiliśmy taki za 19,99 zł. Działał miesiąc, pieniądze zwrócili, nawet nie sprawdzając czajnika. Kupiliśmy taki za 29,99 i znów wytrzymał miesiąc. Przyjęli bez patrzenia. Następny był ekspres do kawy, w którym po kolejnym miesiącu pękł dzbanek. Pani w serwisie obejrzała, ale bez problemu kasę oddała. Następny czajnik,
@mlodyapollo: No to w ramach ciekawostki. ostatnio przypadkowo bylem w Carrefour i kupilem tam kabel HDMI 2m za 11 zl. Cena nie powala i czulem ze gdzies jest jakis haczyk, wkoncu sie okazalo ze 2 m nie ma :P mila okolo 1.7 m moze 1.8 ale juz nie reklamowalem...az glupio przy takiej cenie :p
zgłoś woje żądania i czekaj na odpowiedź, myślę że "centrala" odpowiednio wpłynie na sposób załatwienia sprawy.
Miałem również problem z gwarancją w tej sieci. Mianowicie oddałem sprzęt wraz z paragonem do naprawy i w zamian dostałem tylko protokół przekazania sprzętu (powinien mi zostać zwrócony również paragon). Kiedy zgłosiłem się po odbiór naprawionego sprzętu obsługa nie chciała mi go wydać bez paragon, twierdząc że sam protokół oddania sprzętu do
@_peszek_: Najważniejsze że w efekcie końcowym oddali to co mi się należało, nie mam zamiaru robić z tego sensacji gdyż wydaje mi się ze nie tylko ten sklep bądź sieć sklepów tak traktują klientów. A wykop (tak jak napisałem) powstał w celach ostrzegawczych ;)
Komentarze (10)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
zgłoś woje żądania i czekaj na odpowiedź, myślę że "centrala" odpowiednio wpłynie na sposób załatwienia sprawy.
Miałem również problem z gwarancją w tej sieci. Mianowicie oddałem sprzęt wraz z paragonem do naprawy i w zamian dostałem tylko protokół przekazania sprzętu (powinien mi zostać zwrócony również paragon). Kiedy zgłosiłem się po odbiór naprawionego sprzętu obsługa nie chciała mi go wydać bez paragon, twierdząc że sam protokół oddania sprzętu do