Na mało popularnym słowie kluczowym nie mogę przebić się reklamą na pierwsze miejsce mimo ustawiania absurdalnie wysokich stawek za kliknięcie. Próbowałem używać automatyzacji ustalania stawek, maksymalizacji za kliknięcie lub jako udział w wyświetleniach na poziomie 100%. Jakieś rady jak można by było to ogarnąć albo gdzie mogę robić coś nie tak?
If a keyword you’re targeting drives little to no search traffic on a monthly basis, the ads you have tied to that keyword may be ineligible to show. Once Google notices that you’re targeting an extremely low-volume keyword, it’ll make it temporarily inactive within your account. If search volume picks up to a reasonable level, Google will automatically reactive
@elperson: reklama pojawiać się pojawia, ale problemem jest przebicie się na pierwsze meisjce. Chyba, że ten punkt odnosi się też do wyświetlania reklamy u mnie na innej pozycji niż w rzeczywistości jest.
@PazCytrynowy: punk o zbyt wielu wyszukiwaniach będzie miał wpływ - zobacz w podglądzie dla losowych lokalizacji + sprawdź udział wyświetleń na najwyższej pozycji itd. Możesz popracować na quality score, lepiej dopasować reklamy itd
Na mało popularnym słowie kluczowym nie mogę przebić się reklamą na pierwsze miejsce mimo ustawiania absurdalnie wysokich stawek za kliknięcie. Próbowałem używać automatyzacji ustalania stawek, maksymalizacji za kliknięcie lub jako udział w wyświetleniach na poziomie 100%. Jakieś rady jak można by było to ogarnąć albo gdzie mogę robić coś nie tak?
sprawdź to https://support.google.com/google-ads/answer/9208915?hl=pl , szczególnie punkt o zbyt wielu wyszukiwaniach.
ewentualnie