Wpis z mikrobloga

  • 0
Mam następujący problem: najprawdopodobniej po wymuszeniu aktualizacji gra zawiesza mi się za każdym razem po ok 5-10 sekundach od odpalenia. Restartowałam telefon, czyściłam dane, nic nie pomaga. Ktoś coś? Dodam, że na starszym telefonie, gdzie nie ma aktualizacji (ekran ładowania jest nadal "zimowy") gra śmiga normalnie. #pokemongo
  • 17
  • Odpowiedz
@MissJK: logujesz sie przez PTC czy gmail?

u mnie czasami PTC nie dziala konto, gmail wchodzi zawsze.
Czesto pomaga tez wylaczenie wifi i logowanie na LTE, nie wiem czemu, ale dziala
  • Odpowiedz
@MissJK: Miałem tak samo za pierwszym razem po aktualizacji. Ubiłem ją, gdy wisiała (widok wszystkich aktywnych aplikacji i wywalenie PoGo poza ekran) i po ponownym włączeniu (ewentualnie za trzecim razem) było już ok.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
Dzięki Wam wszystkim za porady, ale dalej ni huhu. Pocieszam się jedynie, że nie ja jedyna mam ten problem - poniżej komentarz ze stora, też mam S20 plus.
  • Odpowiedz
@MissJK: W momencie jak zawiesiła mi się apka w czasie ładowania, otworzyłem widok aktywnych aplikacji (kwadratowy przycisk) - tam możesz "ubić" aktywne aplikacje przez wyrzucenie jej poza ekran.
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@KORraN Niestety nie działa. Ale jest dużo ludzi, którzy mają podobno ten sam problem z S20, więc liczę, że jakoś to ogarną na dniach. W międzyczasie odpalę grę na starszym telefonie. Dzięki!
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@KORraN No niestety, sorry (,) Po wbiciu besta zostawiam tylko znajomych z miasta w którym gram, z bardzo małymi wyjątkami.
  • Odpowiedz