Wpis z mikrobloga

@windykator74: To silnik N47. Jeden z najgorszych diesli jakie wypuściło BMW. Do tego z najgorszego okresu produkcji (2007-2009). Wprawdzie najbardziej awaryjną jednostką była wersja 177 KM, ale to jest ta sama konstrukcja. Jest duży problem z rozrządem, wymiana jest kosztowna (jest z tyłu, bez wyjęcia silnika albo skrzyni się nie obędzie). Do tego problem jest o wiele bardziej złożony, bo w silnikach z pierwszych lat produkcji dochodzi na wale do
  • Odpowiedz
@hyperlink: mireczku, jest jakaś strona gdzie sprawdzę który silnik danego modelu jest ok a który #!$%@?? Pytam z ciekawosci, na przyszłość. Gdzie szukać info że xxx konny silnik auta y z roku zzzz to gówno ale xxx konny to juz spoko.
  • Odpowiedz
a silnik jest podatny pod czipa?


@windykator74: tak, można spokojnie podnieść o kilkadziesiąt koni samym programem.

mireczku, jest jakaś strona gdzie sprawdzę który silnik danego modelu jest ok a który #!$%@?? Pytam z ciekawosci, na przyszłość. Gdzie szukać info że xxx konny silnik auta y z roku zzzz to gówno ale xxx konny to juz spoko.


@maateq: ja o takowej nie słyszałem, trzeba po prostu za każdym razem
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@windykator74: m47 to 122 oraz 163km, pancerne ale antyczne jednostki. Oszczędne, głośne, całkiem żwawe. Jedyny ich problem to turbiny, ale nie same turbo w sobie tylko ich elektroniczne sterowanie, firma Mitsubishi dała tutaj dupy. Ale turbo regenerowane do tego auta idzie znaleźć na każdym kroku, a jego wymiana nie jest droga.
  • Odpowiedz
  • 0
@grap32 No to jest problem, diesla tyrasz non stop po trasie i pali 6-7L, a przyciśniesz benzynę to zaraz 10L wskoczy.
Do tego w e90 nie wchodzi butla w koło więc ten model albo w dieslu albo wcale.
  • Odpowiedz