Wpis z mikrobloga

Od momentu kiedy Arhon wypuścił film o AtGames już wszędzie w polskim necie pod jakimkolwiek zapytaniu nt. klona Segi Mega Drive od AtGames pojawia się minimum 2-3 linki do filmiku Arhona z dopiskiem "nie kupuj tego to gówno" lub podobnymi oraz kilka wspominających, że Arhon już o tym ostrzegał, lub po prostu "to gówno".

Oczywiście większość tych postów jest pisana przez osoby które prawdopodobnie ani legitnej Segi ani też klona od AtGames nigdy nie miało w ręce, czy też zaryzykowałbym nawet stwierdzenie, że nawet część z nich nie stała koło tych konsol w odległości bliższej niż 100 metrów, ale co tam "nie znam się to się wypowiem" :D

Tym długim wstępem którego i tak czytać większość nie będzie przejdźmy do konkretów czyli filmiku w którym staram się porównać te dwie konsolki: http://www.youtube.com/watch?v=OYxr64TC9e0

Pozdro 16bit

#staregry #retrogaming #konsole #sega #atgames #megadrive #16bit
Sulikczek - Od momentu kiedy Arhon wypuścił film o AtGames już wszędzie w polskim nec...
  • 18
  • Odpowiedz
@Sulikczek: To samo jest w drugą stronę. Pod filmami archona ciagle #!$%@?ą tekstami w stylu "na #!$%@? płacić panie, kup lepiej raspberryPi" w komentarzach pod atgames, snes mini czy dowolnym innym filmie xD I tak też piszą to osoby, które nigdy rpi na oczy nie widziały. Januszowe cebule: "za gry każo płacić, które so za damro w intenecie".

Z resztą idąc dalej tym tokiem. Archonowi często w postach zarzucają, iż mówił, że wszelkiego rodzaju emulatory są nielegalne mimo, że nigdy tak nie powiedział w sumie a nawet sam w kilku materiałach polecał kilka emulatorów.

Tacy youtubowi ignoranci. Co
  • Odpowiedz
@Sulikczek: Ja mam całkiem dobrą opinie o tym sprzęcie. Na pewno nie jest to gówno. Choć jak to testowaliśmy, to konsole te kosztowały "stówkę" - były tyle warte. Teraz są zdecydowanie ceny na nie zawyżone.
borgbis - @Sulikczek: Ja mam całkiem dobrą opinie o tym sprzęcie. Na pewno nie jest t...
  • Odpowiedz