Wpis z mikrobloga

  • 0
@spoxman: i nie bylo to za pobrankem tylko platne z gory, czyli na logike paczka ktora do mnie nie dotarla/nie odebralem jej trafia do sprzedawcy a ten mi oddaje hajs, ewentualnie tnie koszt przesylki. Zgadza sie?
  • Odpowiedz
  • 0
@spoxman: udawac nie bede bo juz raz sie dopytywalem to kazali mi do inpostu dzwonic, natomiast inpost zalecil reklamacje przez www :(
  • Odpowiedz
@funk: w takim przypadku (przesyłka nie dotarła do adresata) nadawca powinien złożyć reklamację. Odesłał Cię do inpostu, bo prawdopodobnie chciał mieć problem z głowy. Poczytaj regulamin, jest tam info kto i kiedy składa reklamację.
  • Odpowiedz
@funk: Sprzedawca jest odpowiedzialny za dostarczenie przesyłki, zapoznaj się z artykułem.

Miałem taką samą sytuację, inpost gdzieś paczkę zapodział, a sprzedawca bez zająknięcia wysłał drugi raz towar. Polecam wysłać im wiadomość z roszczeniem ponownego wysłania towaru podając podstawę prawną (na dole art podana) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz