@Miszelek: ja właśnie mam problem z setem. @TheSznikers mi dał swój i jestem pełen podziwu, że się da tak podsterownym autem robić takie czasy ;).
Wrażenie na mnie robi głównie hamowanie - na wyjściach jest jeszcze miejsce do poprawy, aczkolwiek taka jazda zaowocuje w wyścigu, gdzie inni będą walić po tarkach i wypadać :).
Może na następny tor trafię z setem - póki co wszelkie ustawienia powodują, że auto dalej wierzga
@Miszelek: o kurde, mam dziwne wrażenie że większość zakrętów pokonuje szybciej (a mam zaledwie 1:44:958). Widocznie dawanie 100% gazu w zakręcie (przy podobnej linii) nie oznacza, że szybciej z niego wyjdę xD
Btw, rozumiem że zmiana biegu przy 6,3k obrotów jest bardziej efektywna niż zaraz przed odcinką?
@Erus: Powyżej 6k moment i moc już wyraźnie spadają, popatrz na wykres w opisie TT Cup. Na Paul Ricard opłacało się wbijać wcześniej, ale na Oulton nawet szóstki nie dotykamy. Najlepiej chyba obserwować deltę, o ile jeździmy już powtarzalnie.
Pozytywny Sutener jest już zajęty przez bułę ale przydałaby się nowa ksywka dla talerzyka ćpanculi. To powiecie na marzący sutener czy rozmarzony sutener albo uśmiechnięty sutener? Piszcie swoje sugestie i jutro zrobimy ankietkę na nową ksywkę dla talerzyka #famemma #primemma
A i dzięki @mnoo za setup, polecam ;)
#acleague
Wrażenie na mnie robi głównie hamowanie - na wyjściach jest jeszcze miejsce do poprawy, aczkolwiek taka jazda zaowocuje w wyścigu, gdzie inni będą walić po tarkach i wypadać :).
Może na następny tor trafię z setem - póki co wszelkie ustawienia powodują, że auto dalej wierzga
No kontrola trakcji zżera moc.
@retsam84
Dzisiaj pokombinuje z nowym setem, może się uda uciec ze strefy spadkowej.
Btw, rozumiem że zmiana biegu przy 6,3k obrotów jest bardziej efektywna niż zaraz przed odcinką?