Wpis z mikrobloga

Mirki jest sprawa. Jest samotna matka z dzieckiem w potrzebie. Mieszkanie socjalne, na ile było można, na tyle zostało wyremontowane. Kafelki w łazience, podstawowe malowanie, panele na podłogach. Drzwi, w opłakanym stanie, ale zostały. No i tu pojawia się problem. Żeby jakoś wyglądały, została podjęta próba oklejenia. Okazało się, że we wnętrzu drzwi łazienkowych zasiedliły się prusaki, dlatego w trybie natychmiastowym zostały wyrzucone.
Wraz z rodziną podjęliśmy próbę znalezienia drzwi pasujących do starego typu futryn. 70/205, lewe, ale z 2 cm(!) felcem. Taki typ dostępny jest wyłącznie na zamówienie, koszt najtańszego modelu to ~300 zł. i miesiąc czekania. Krótko mówiąc zdecydowanie za drogo, a jak wiadomo w łazience potrzeba prywatności.

Jedyne rozwiązanie jakie przychodzi mi do głowy, to sfrezowanie drewnianej futryny tak, żeby dopasować standardowe drzwi z 2,5 cm felcem.
Jest jakieś lepsze rozwiązanie? Jestem zupełnym amatorem. Manualnej frezarki nie mam, ale najwyżej wypożyczę. Żeby wyszło równo, potrzebna jest jakaś przystawka? Jest to w ogóle wykonalne?
#majsterkowanie #stolarstwo #remontujzwykopem
  • 17
@Pribadi: a na olx w dziale "oddam za darmo" patrzeli? Ja tak ogarnęłam nietypowe drzwi do starego budownictwa. Ewentualnie jako tymczasowe rozwiązanie drzwi harmonijkowe - 50zł na allegro, używane na olx pewnie jeszcze mniej. Wiem, że rady raczej do dupy ale może chociaż te harmonijkowe dałyby radę jak tyle trzeba czekać na pasujące.
@tHoePs: Póki co więcej tych pasożytów nie zauważono, a trochę już czasu minęło, więc chyba się udało. Ale tak czy siak wiadomość przekaże. Dzięki :)
@Pribadi mieszkałam kiedyś w mieszkaniu z prusakami i były naprawdę wszędzie, głównie w kuchni, w dzień się chowają, wychodzą po ciemku. U nas pomogła ruska trutka kapkan ale ona teraz jest praktycznie niedostępna
@leleszek:
@Efrajm: