Wpis z mikrobloga

@SheikTango: Rozumiem. Tylko chodziło mi o to, że jak się samemu ustawi to najlepiej się gra po prostu :)
Ale jak chcesz wiedzieć jak inni mają to włącz sobie poradniki na YT. Większość ludzi pokazuje jakie mają ustawienia pada.
  • Odpowiedz
  • 0
@serekenha
@Sifar

Ja mam jak standardowo ale zmienilem A skok, B boost, X slizg, Y ballcam, ciezko przywyknac do ruszania i cofania trigerami, za co odpowiada ten airroll? W ogole ciezko przywyknac do czegokolwiek teraz, oplaci sie granie na padzie?
  • Odpowiedz
@SheikTango: Air Roll pozwala obracać się w powietrzu swobodnie, wyskocz sobie i spróbuj obracać się z Air Rollem i bez, zobaczysz różnicę ;p Przydaje się przy aerialach/ścianach (ale to już wyższa szkoła jazdy) oraz jak się np. krzywo spada to można się fajnie obrócić. Imo granie na padzie >>>>>>>> na klawiaturze. Na początku będzie ciężko się przestawić, ale imo warto. Pojeździj sobie na treningu i przyzwyczajaj powoli jeżeli nie chcesz grać
  • Odpowiedz
@SheikTango: Sam ostatnio przez to przechodziłem i to co mi podpasowało to:

Gaz na prawym tylnym analogowym (tym bardziej z tyłu)
Hamulec/reverse: na lewym z tyłu (tym mniej z tyłu).
Turbo na lewym tylnym analogowym.
Lewy drążek do kierunku jazdy i obrotów.
Skok na A.
Zmiana kamery na Y.
Wślizg/air roll naraz na B.
Statystyki na X.
Nie bierz naraz skoku i turbo pod prawy kciuk (A i B), bo to
  • Odpowiedz