Jakim cudem ci janusze xkum z 30% marżą, tymi wszelakimi aferami i mataczeniem w reklamacjach jeszcze nie padli na pysk? Pierwszy właściciel kupił grafe u tych cwaniaków, półroczna 2080Ti, zdechła, odesłana na rekojmie, wymiana lub zwrot kasy, a ci krętacze odesłali bez pytania gdzieś do naprawy, oficjalnie niby do producenta na gwarancje, fajnie zarządzają cudzym mieniem. Producent na poziomie to pewnie karte wymieni i im odeśle nówke, a te janusze odeślą mi
@xdk53: XD chyba jednak powinienes poczytac, w pierwszej reklamacji z tytulu rekojmi Twoje zadania moga zostac odrzucone (mam na mysli sposob rozpatrzenia reklamacji poprzez wymiane lub zwrot kasy), ale jezeli sklep twierdzi, ze usterka faktycznie jest to musi doprowadzic towar do stanu zgodnego z umowa - w Twoim przypadku poprzez wyslanie sprzetu do serwisu producenta, nie zgadzajac sie na wymiane towaru lub zwrot (tym bardziej nie musi tego robic, jezeli to
Pierwszy właściciel kupił grafe u tych cwaniaków, półroczna 2080Ti, zdechła, odesłana na rekojmie, wymiana lub zwrot kasy, a ci krętacze odesłali bez pytania gdzieś do naprawy, oficjalnie niby do producenta na gwarancje, fajnie zarządzają cudzym mieniem. Producent na poziomie to pewnie karte wymieni i im odeśle nówke, a te janusze odeślą mi