Straciłem szacunek do Leclerca, po tym jak zaczął płakać, że asfalt na pobodzu to tragedia i że jest tam za ślisko i że nie może takich poboczy być w f1. Myślałem, że jest konkretnym kierowcą, a to zwykły płaczek. Popełniasz błąd, to powinno to skutkować czymś, a nie że wyjedziesz sobie poza tor i możesz sobie jechać dalej. Najchętniej to by pewnie jeździł po tych gównolotniskach Hermana Tilke jak tor w Turcji
@VirusX: już tam szacunek straciłeś, bez przesady ( ͡°͜ʖ͡°) Zawsze bóldupią nawet jak nie mają racji(albo zwłaszcza wtedy) w końcu każdy z nich jest święcie przekonany że jest najlepszy na świecie tylko auta nie ma dobrego. A taki Leclerc chociaż się przyznał i powiedział, że jego wina bo są tacy którzy w podobnej sytuacji powiedzieliby że wina zespołu bo złe opony dali albo coś
Czyli od dzisiaj zespoły, które nie mają problemu zapłacić groszy za dobrą pozycję na torze będą wypuszczały swoich kierowców pod koła innych aut w pitlane. Pewnie do pierwszego potrącenia mechanika.
@zobq: mówisz o dzisiaj? Moim zdaniem Masi dzisiaj dobrą robotę zrobił, szybkie decyzje z safety carami kiedy była taka potrzeba (a z deszczem i śliskim poboczem nie ma żartów) no i start wyścigu puścił z pól. A ta decyzja sędziowska - delikatnie ujmując - dziwna
@zobq: żadna sesja nie była mokra, więc trzeba kierowcom dać te kilka okrążeń żeby mogli zobaczyć w jakim stanie jest tor. Wszędzie się stosuje takie praktyki i szczerze to nie widzę powodu żeby na to narzekać.
Przesluchalem na szybko TR Kubicy podczas wyscigu i jestem przekonany ze albo poleci Kubica albo jego inzynier. Miedzy oboma panami jest konflikt i ich wzajmna wspolpraca nie ma sensu. Ogolnie to Kubica ma w------e w swojego inzyniera i kwestionuje praktycznie wiekszosc tego co on mowi #f1 #kubica
@rentonB: RK musi się nauczyć jednej rzeczy o obecnej F1 - u nikogo punktów takim zachowaniem nie zdobędzie. Nie ma znaczenia czy ma rację czy nie. Topowi kierowcy, którzy nie muszą się martwić o swoje miejsca potrafią się powstrzymać nawet przy wielkim ciśnieniu. Po wyścigu jest czas żeby sobie wszystko wyjaśnić, bez mikrofonów i kamer. Kwestia nastawienia jest bardzo ważna - jakiekolwiek kłótnie przez radio, ignorowanie poleceń albo otwarte zarzuty
Verstappen jest w ciekawej sytuacji. Wg. plotek jeśli do przerwy wakacyjnej nie będzie 3 lub nie wygra to może iść do innego zespołu. Jutro ma szansę sporo odrobić do 3 miejsca a nawet wygrać. Jak chce do Mercedesa to nie powinien się zbytnio starać. :D Załóżmy że jednak będzie mógł zmienić zespół. Deal zostanie przyklepany pewnie tuż po przerwie. Co wtedy zrobi RBR? Gasly zostanie kierowcą numer 1? Verstappenowi zacznie psuć się
@stefan_banach: @Gieekaa: Verstappen w Mercedesie ma więcej sensu niż się większości wydaje.
W tej chwili Mercedes jest postrzegany jako główny winowajca braku emocji w F1 przez swoją dominację. Tylko dominują nieprzerwanie od 2014 roku i wcześniej narzekania nie było aż tak słychać. Różnica polega na tym, że wcześniej walczyli o zwycięstwa między sobą i to generowało dużo emocji. Ludzie narzekają na nudę to się LM zaczyna niecierpliwić i
@Gieekaa: @crespo: zakładając, że Max odejdzie: z obecnej stawki RBR zna świetnie Sainza i jego możliwości i moim zdaniem do niego mogą się odezwać. Tylko czy ten będzie chciał odejść przy rosnącej formie McLarena? Sporo zależy od tego jak się potoczą kolejne wyścigi tego sezonu. Alonso byłby mega poważnym kandydatem gdyby nie Honda. Chociaż w sumie jeśli wyjdzie gdzieś taka chęć ze strony Marko to nawet Honda nie
@Raa_V: @smatthy: zawsze się znajdzie jakiś powód dla słabych wyników RBR. Jak nie podłe Renault to Pirelli, które specjalnie robi opony pod Mercedesa.
Może być tak w końcu popatrzeć we własny ogródek i przygotować auto, którym będzie można walczyć o najwyższe cele? Marko zgłaszał jakieś pretensje kiedy opony były idealnie dopasowane do ich bolidów i wygrywali 3/4 wyścigów w sezonie? Nie przypominam sobie. No i wypadałoby wspomnieć o
@smatthy: rozumiem w takiej sytuacji bronienie widowiska i zespołów spoza top3, ale nie będę w takim sporze po stronie RBR ani Ferrari. Te zespoły mają wszelkie zasoby żeby zrobić bolid do wygrywania, ale im się to kolejny raz nie udaje i szukają winnych wszędzie dookoła.
Pojawiło się info, że Ferrari i RBR będą wspólnie naciskać na Pirelli żeby w trakcie sezonu opony wróciły do tych z 2018 bo to "wyrówna
- przód nie trzyma w najprostszych zakrętach. Inni skręcają żeby utrzymać linię wyścigową, Kubica z Russelem skręcają żeby utrzymać się na torze. Porównując Russela z Vettelem (tak mi się wybrało akurat) tylko jeden z dwóch kierowców jest w stanie płynnie skręcać i ustawiać przód auta tam gdzie mu się podoba. Normalnym jest "poprawianie" w zakręcie. Nienormalne jest to, że na 5 ruchów kierownicą bolid reaguje na dwa - problem
Nie wiem czy mnie coś ominęło, ale czy TVP albo jakaś inna telewizja ogólnodostępna potwierdziła już wykup licencji na transmisję? Jeśli tak to na same kwalifikacje i wyścigi czy również testy?
BTW jest gdzieś jakiś streamek z testów w tym tygodniu? ( ͡º͜ʖ͡º) #f1
https://www.gpblog.com/en/news/42617/lewis-hamilton-won-t-let-netflix-use-footage-from-german-grand-prix.html?fbclid=IwAR2nZlVZHxhSYZ-tfgqQYLjLOTer3IY7vfpI-vU4K-X_GBeHVTyIbiLxkts
#f1
nawet nie wiadomo co zostało nagrane, ale wykopki już wystawiły osąd. Zresztą tak bardzo chcecie oglądać rzygającego Hamiltona? xD