Hej, jest taka sprawa, siostra (nie ma konta na wypoku) padła ofiarą kradzieży danych karty Mastercard mBank , złodziej zrobił zakupy via paypal na Facebooku (kilka tranzakcji na łączną kwotę ponad 1750 z!) (pic rel)
Siostra nie miała limitu tranzakcji na karcie, bo to niewygodnie jak sie korzysta z mobilnych urządz. itd
Siostra jest w uk, internetowe tranzakcje kartą które robiła to netflix i sporadycznie uber. Wykluczam skimming, w przeciągu roku korzystała
Siostra nie miała limitu tranzakcji na karcie, bo to niewygodnie jak sie korzysta z mobilnych urządz. itd
Siostra jest w uk, internetowe tranzakcje kartą które robiła to netflix i sporadycznie uber. Wykluczam skimming, w przeciągu roku korzystała
@wqdqweff: nie mozna
@Canova: nie trzeba, jak mieli kod CVV, widocznie nie wymagali kodu 3D secure
zobacz wiele takich przypadków https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/Transakcja-kart%C4%85-FACEBK-fbmeads-IE/td-p/15145
zobacz wiele takich przypadków https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/Transakcja-kart%C4%85-FACEBK-fbmeads-IE/td-p/15145
@Goglez: do czego ma sie dostosowac?!! znając paypal tez ją zleją.. przypadek ewidentnie pod chargeback zie kwalifikuje, takim sposobem klientowi mogą wszytko wcisnąc, tak jak jej probowali wmówic, ze moze wcghodzila na jakies fake witryny czy cos, mogą jej wmówic ze karte zostawila, jak udowodnisz, ze nie??! Tu podobne przypadki, dane mogły wyciec ze sklepów .. Kobieta na infolinii byłą zdziwiona, ze odzrucono reklamację.. moze mają teraz duzo takich przypadkow i
@Goglez: to gosc na czasie z cyber rescue jej doradził, wczesniej reklamację odrzucono j.w.
@Goglez: sprawę zgałaszala przez infolinię 1 raz i drugi- po odrzuceniu reklamacji, informowała o raporcie na policji, dołaczyla raport. (via email), pozniej na czacie cyber rescue mbanku.
@Goglez: edit zgłosiła na facebooka jeszcze nieautoryzowane tranzakcje
@wqdqweff: btw. zgłaszała paypal problem przez jakis formularz kontaktowy.., ale to tak jak "pisz na Berdyczów"
@takniejest: @ZespolmBanku straciliscie klienta i potencjalnego klienta j/w
@ZespolmBanku: siostra nie podpinała zadnej karty pod facebook, nie ma konta fb. Ma konto paypal, ale pod to konto podpiętą ma kartę innego banku, wiec nikt jej się nie włamywał na fb ani do kota paypal. Skąds wyciekły dane i ktos załozyl konto paypal lub po prostu zrobil zakupy via paypal na fb.
Mam jeszcze pyt. czy system 3D secure jest obowiązkowy? czy trzeba go jakos aktywowac?
Mam jeszcze pyt. czy system 3D secure jest obowiązkowy? czy trzeba go jakos aktywowac?
@ZespolmBanku: aha, czyli to nie zależy od życzenia klienta? i bank o takiej opcji nawet nie informuje klienta?
@ZespolmBanku: chodzi o włączenie takiej opcji, siostra tej funkcji nie posiadała i na nowej karcie tez ma ją nieaktywną...
@ZespolmBanku: aha ok, czyli 3d secure jest obowiązkowe dla wszystkich klientów
Reklamacja zlozona, cos tam pitolą o nadajnikach.
#kiciochpyta
Oczywiscie, ze mają, w KAZDEJ lokalizacji internet z sieci nie działa, od poczatku umowy.