#blender #grafika3d #grafikakomputerowa
Uczenie się blendera, część czwarta.
Jeśli nie wiesz o co chodzi, zajrzyj do moich 3 poprzednich wpisów. Ponad miesiąc temu zacząłem uczyć się Blendera i grafiki 3d. Zrobiłem model i skomponowałem do wideo.
Od ostatniego wpisu:
Zrobiłem modelowi szkielet, można go animować jak postać. Jest zapięta jakaś kinematyka odwrotna i limity obrotów "stawów". Oczywiście nie jest to idealne i model jest jaki jest i trzeba ręcznie pilnować żeby ręka nie przenikałą korpusu itp.
Model ma też dużo uproszczeń ale jakośtam wygląda :P.
Uczenie się blendera, część czwarta.
Jeśli nie wiesz o co chodzi, zajrzyj do moich 3 poprzednich wpisów. Ponad miesiąc temu zacząłem uczyć się Blendera i grafiki 3d. Zrobiłem model i skomponowałem do wideo.
Od ostatniego wpisu:
Zrobiłem modelowi szkielet, można go animować jak postać. Jest zapięta jakaś kinematyka odwrotna i limity obrotów "stawów". Oczywiście nie jest to idealne i model jest jaki jest i trzeba ręcznie pilnować żeby ręka nie przenikałą korpusu itp.
Model ma też dużo uproszczeń ale jakośtam wygląda :P.
Jak będziesz zadawał pytania pojedynczo opisując nieco dokładniej w czym problem, to będzie się łatwiej odnieść.