@Representant: nie ma logiki w tym, jak realizują zamówienia. Widziałem gdzieś na tagu PGG, że Mirek dostał groszek po 3 dniach od zamówienia (w tym miesiącu). Ale to był chyba Pieklorz, więc zapewne inna dystrybucja. Zadzwoń do nich
Dostalem w czwartek info o wyslaniu karlika, link z numerem przewozowym do tej pory pokazuje informacje -" brak danych o tej przesylce" dzis na maila dostalem jakis dowod dostawy a wegla nie ma ani nikt nie dzownil. Krecic juz afere na infolinii? #pgg
@mateu: u mnie podobnie - wczoraj wygenerowali numer przesyłki i nic się z nią nie dzieje. Profilaktycznie powiem, byś nie sprawdzał trackingu po linku, który dali, tylko na stronie Pocztexu - tam jest lepsze śledzenie
Może mają odgórny przykaz do reglamentowania ekogroszku i przygotowuję większe pakiety dla składów, które wezmą udział w tej szopce ze sprzedażą węgla po 1000 zł Kowalskim. I dlatego dziś #!$%@? rzucili jakieś ochłapy #pgg
@dendii: tak, tak. ale taki przelew idzie przez pośrednika, w tym przypadku DotPay i to DotPay księguje, a nie PGG jak wcześniej w przypadku tradycyjnego. I PGG ma z bani księgowanie przelewów, bo loguje się do panelu DotPay i patrzy, co weszło, a co nie
''Podane dane są niezgodne z zarejestrowanymi w PGG S.A. Jeżeli chcesz zmodyfikować swoje dane wypełnij formularz "Wniosek o sprostowanie danych osobowych" umieszczony w informacjach dla klienta i odeślij na adres sklepu: sklep@pgg.pl'''. O co chodzi? jakie dane? #pgg
@piotrrs11: Dane z wniosku z rejestrowaniem pieca muszą być takie same jak dane na Twoim koncie w PGG. Ja tak #!$%@?łem 1 zamówienie, które mi odrzucili (różne dane)
#pgg