W dniu 09.04.2016 r. w ofercie sklepu proline.pl pojawiła się karta graficzna GAINWARD GeForce GTX950 2048MB DDR5/128bit DVI/HDMI/DP PCI-E (1250/6800) (wer. OC - Golden Sample) o kodzie produktu VGAGAINVD0375 w abstrakcyjnej cenie 279 zł brutto zamiast 679 zł brutto. Cena ta była wynikiem pomyłki hurtowni, której cennik został podpięty do strony www.proline.pl. Błędna cena pokazywana była w sobotę czyli w dniu, gdy obsługa sklepu internetowego nie pracuje. Oprócz sklepu internetowego Proline.pl
1. Zamówienie zostało anulowane ze względu na błąd systemu 2. Wszystkie zwroty zostały wykonane na rachunki nadawców. W przypadku nieotrzymania środków prosimy o kontakt na adres pomoc@proline.pl i podanie numeru zamówienia 3. Do każdego zamówienia została załączona informacja z opisem problemu i z przedstawieniem stanowiska firmy. Ze względu na ilość zapytań związanych ze sprawą na niektóre z nich odpowiadamy z opóźnieniem. Przypominamy także, że firma pracuje w dniach od
http://proline.pl/?p=VGAGAINVD0375
#komputery #cebuladeals #promocje
W dniu 09.04.2016 r. w ofercie sklepu proline.pl pojawiła się karta graficzna GAINWARD GeForce GTX950 2048MB DDR5/128bit DVI/HDMI/DP PCI-E (1250/6800) (wer. OC - Golden Sample) o kodzie produktu VGAGAINVD0375 w abstrakcyjnej cenie 279 zł brutto zamiast 679 zł brutto. Cena ta była wynikiem pomyłki hurtowni, której cennik został podpięty do strony www.proline.pl. Błędna cena pokazywana była w sobotę czyli w dniu, gdy obsługa sklepu internetowego nie pracuje. Oprócz sklepu internetowego Proline.pl
1. Zamówienie zostało anulowane ze względu na błąd systemu
2. Wszystkie zwroty zostały wykonane na rachunki nadawców. W przypadku nieotrzymania środków prosimy o kontakt na adres pomoc@proline.pl i podanie numeru zamówienia
3. Do każdego zamówienia została załączona informacja z opisem problemu i z przedstawieniem stanowiska firmy. Ze względu na ilość zapytań związanych ze sprawą na niektóre z nich odpowiadamy z opóźnieniem. Przypominamy także, że firma pracuje w dniach od
1. Błąd systemu nie powstał z naszej winy, nie wiedzieliśmy o nim, ani nie mogliśmy go przewidzieć
2. Posiadamy konto w PEKAO a nie w PKO. Prosimy o informację z numerem zamówienia
3. Mamy ograniczone zasoby ludzkie. Proszę wziąć pod uwagę, że w trakcie trwania całej sytuacji musimy obsługiwać także innych klientów.