@claudio1: dokładamy wszelkich starań, by publikowane opinie były wiarygodne i rzetelne. Dlatego cały czas pracujemy nad funkcjonalnością naszego serwisu!
@husky83: nie nazwałabym tego cenzurą, ale jednak w pewnym stopniu musimy kontrolować publikowane w serwisie treści. Nie możemy dopuszczać do publikacji opinii zawierających wulgaryzmy lub obrażających lekarzy.
@dyziek332: bardzo prosimy o opisanie takiej sytuacji (kontakt@znanylekarz.pl), ponieważ jest to sytuacja dla nas nie do zaakceptowania i podobnych praktyk nie prowadzimy.
@Jarusek: Jesteśmy portalem zarówno dla pacjentów jak i lekarzy :) Zależy nam zarówno na tym, by lekarze mogli przyjmować więcej pacjentów, jak również na tym, by pacjenci mogli poznać opinię na temat kompetencji i praktyk danego specjalisty oraz szybko umówić wizytę bez stania w kolejkach. Dlatego nasze położenie jako serwisu jest po środku.
@rafallubonski: jeżeli opinie zniknęły z serwisu jest tylko jedno wytłumaczenie - lekarz zgłosił nadużycie w przypadku danego komentarza (ma do tego prawo). Wtedy my kontaktujemy się z autorem komentarza i prosimy o potwierdzenie swojej opinii. Znika ona z profilu lekarza tylko, jeśli autor nie odpowie na naszą wiadomość. Możliwe, że nasze maile trafiły do skrzynki SPAM :( Zachęcamy do ponownego dodania opinii.
@mirkometr: nie oferujemy podobnych pakietów. Lekarz może jedynie wykupić opcję kalendarza w naszym serwisie, dzięki czemu aktywowany jest kalendarz wizyt. Jednak opinie moderowane są zawsze, bez względu na to czy lekarz jest klientem naszego serwisu czy nie.
@UowcaTroli: różne rzeczy się zdarzają. Czasem lekarze próbują wystawić opinię w naszym serwisie na temat lekarza, by zwalczyć konkurencję. Właśnie dlatego moderacja jest tak istotna.
@Anna_: bardzo nam przykro, że spotkała Cię taka sytuacja. Jeżeli miałaś umówioną wizytę i nie odwołałaś jej - powinnaś mieć możliwość wystawienia opinii. Jeżeli faktycznie wizyta nie została odwołana, bardzo prosimy o zgłoszenie tego (kontakt@znanylekarz.pl), jest to wina placówki, z którą się skontaktujemy.
@rafallubonski: bardzo wielu specjalistów w swoich profilach ma negatywne komentarze, które nie są usuwane mimo nalegań lekarzy :) Nie usuwamy opinii na prośbę i nie pobieramy opłat.
@kekemot: w razie dodatkowych uwag, pytań lub wątpliwości zapraszam do kontaktu drogą mailową - kontakt@znanylekarz.pl lub bezpośrednio z naszym PR Managerem (iwona.dziedzic-gawrys@docplanner.com) Pozdrawiam!
@affairz: chciałabym tu podkreślić, że często lekarze, którzy aktywują swój kalendarz, zwracają większą uwagę na to, jakie opinie pojawiają się na ich profilu. Lekarz może zgłosić nadużycie komentarza (nie może usunąć ani moderować opinii), wtedy my kontaktujemy się z autorem komentarza w celu potwierdzenia jego słów. Jeżeli autor je potwierdzi - opinia zostaje w profilu i lekarz nie może ponownie jej zgłosić. Niestety najczęściej nikt nie odpowiada na naszą wiadomość i
@affairz: nie ma rozróżnienia na lekarzy premium i "nie premium". Nie stosujemy żadnych wyjątków ani podobnych praktyk. Jeśli spotkała się Pani z taką sytuacją , prosimy o kontakt pod adresem kontakt@znanylekarz.pl.
@janass: z tego, co widzę nie jest to propozycja przekupstwa a zadośćuczynienie za odwołaną przez nasz system wizytę. Pamiętaj, że w takiej sytuacji lekarz oraz placówka nie mieli wpływu na to, co się stało. Sytuacja była wynikiem błędu, za co przeprosiliśmy..
@hopex: Warto opinii zasięgać z wielu źródeł i poznać doświadczenie różnych osób. Jednak poza opiniami w Internecie, zawsze polecamy pytać znajomych :)