X-KOM, monitor i nieskuteczna reklamacja - JAK STRACIĆ PRAWIE 1500ZŁ
#zakupyżycia z x-kom.pl Szanowni koledzy i koleżanki, Chciałbym się z Wami podzielić historią ostatnich zakupów online na www.xkom.pl i wszystkich zniechęcić do zamawiania tam czegokolwiek....
z- 327
- #
Poza tym jedna z osób zasugerowała, że jeśli nie było widocznego śladu mechanicznego to również sprawę powinienem kierować do producenta a nie do UPS. Pewnie tak. Uważam jednak, że ten proces reklamacyjny powinien być wystosowany ze strony sprzedawcy skoro poprosili mnie o wysłanie monitora od razu do nich. Przecież go widzieli i mieli świadomość gdzie go przekierować aby z sukcesem naprawić tę pomyłkę (mogli zwrócić się od razu do producenta). Rozumiem, że każdy kto pierwszy raz robi takie zakupy w sieci i nie jest świadomy jak rozgrywać takie potyczki ma dostać po dupie bo odesłał sprzęt tam gdzie go sprzedawca poprosił. No trochę to kulawe i nie fair.
Jest jeszcze jedna sprawa którą chciałbym poruszyć. Zacytuję tutaj jednego z komentujących na moim profilu fb:
"Jako kurier UPS powiem że xkom źle pakuje paczki wg naszego standardu (minimum 5 centymetrów wypełnienia z każdej strony) przez to UPS odrzuca reklamację bo wg naszych standardów oni to po prostu źle pakują"