Mam pytanie odnośnie tworzenia layouta pod #iosdev w #xcode . Mam taką aplikację ala grę - własne tło + własne przyciski + jakaś grafika. Aplikacja ma wspierać iphone oraz ipady. Jeśli nie używam "Use Size Classes" - to ładnie aplikacja wygląda, projektuję pod iPhone, jednak na iPadzie myślałem, że wygląd się automatycznie powiększy (czyli np. grafiki razy 2 itd), ale tak się nie dzieje (wygląd jest za mały i znajduje się on
@wczoraj @JeaDay: Dzięki za odpowiedź! Ustawiałem height i width, ponieważ jeśli tego nie ustawiłem to miałem odwrotny skutek: obrazek był za duży, a nie znalazłem nigdzie wartości max-height czy max-width (wgl jest coś takiego w #xcode ?). Wiem, że w folderze asset mogę dopasować obrazki do różnych rozdzielczości, jednak łatwiej mi było je scroolować. Nie ma w iOS możliwości ustawienia np. osobnego layoutu dla iPada? Coś na wzór androida (tworzę nowy
@wczoraj: O widzisz, nawet nie wiedziałem, dzięki :) A co z tym auto scroolowaniem? Nie da się np. pominąć "Use Size Classes" i zrobić sztuczne dopasowanie do ekranu?
@wczoraj: O widzisz, o to mi chodziło! :) Tylko jak to będzie wyglądało dokładniej: tworzę nowy ViewController (nowy widok), dodaję na nowo wszystkie obrazki dostosowane pod iPada i później implementuję ten kod w incie starego ViewControllera? Czy muszę do nowego ViewControllera zrobić jeszcze raz wszystkie akcje przycisków itd? No bo tak myślę skąd iOS będzie wiedział, że wygląd ma wziąć z nowego dostosowanego do iPada ViewControllera, a logikę ze starego ViewControllera
Wołam:@StretchyFrog @wczoraj @loginek0 @dzana @AndroidKuc @bartosz-k999 @JeaDay @lawicko bo widziałem, że wypowiadacie się na temat ios, może ktoś z Was pomoże. Z góry będę ogromnie wdzięczny!
Nie ma w iOS możliwości ustawienia np. osobnego layoutu dla iPada? Coś na wzór androida (tworzę nowy