Cześć! Chciałbym wszystkim odradzić telefony xiaomi redmi 9 note pro. Kupiłem 6/128 w pre-sale. Już pierwszego dnia powinienem był zwrócić bo się resetował sam. Czekałem cierpliwie na aktualizacje ale to nic nie zmieniło. Nagrałem usterkę, skontaktowałem się ze sklepem. Polecili zeby wysłać na gwarancję (1 błąd, lepiej było rękojmi użyć od razu). Poszło na gwarancję. Wróciło - serwis nie stwierdził występowania problemu. Dodałem serwis do korespondencji z mihome. Wysłałem im nagranie, kazali
@macckos: Ciekawe kiedy ludzie w końcu pójdą po rozum do głowy i przestaną kupować tą chińską tandetę, wsparcie pozakupowe i serwis też adekwatne do sprzętu i tej marki.
@k3lt: kto by przejmował się Note 9 Pro skoro jest Poco X3, Poco M3, Note 9 5G i pewnie za 2 - 3 miesiące zaprezentują kilka modeli z serii Note 10. (╭☞σ͜ʖσ)╭☞
Chciałbym wszystkim odradzić telefony xiaomi redmi 9 note pro. Kupiłem 6/128 w pre-sale. Już pierwszego dnia powinienem był zwrócić bo się resetował sam. Czekałem cierpliwie na aktualizacje ale to nic nie zmieniło. Nagrałem usterkę, skontaktowałem się ze sklepem. Polecili zeby wysłać na gwarancję (1 błąd, lepiej było rękojmi użyć od razu). Poszło na gwarancję. Wróciło - serwis nie stwierdził występowania problemu. Dodałem serwis do korespondencji z mihome. Wysłałem im nagranie, kazali