Dla nich to w sumie nic a zimek sie cieszy i robi reklamę. Win win strategia
@rafallubonski: ja miałem "trochę" większy problem z piwem tego browaru i zostałem olany:
https://www.wykop.pl/link/4674747/nie-taki-komes-swiety-jak-go-na-wykopie-maluja/
Także nie zdziwiłbym się jakby to była wyreżyserwoana reklama.
@rkid: dlatego trzeba dobrze dobierać towarzystwo by nie trzeba było później po nim sprzątać (✌ ゚ ∀ ゚)☞
@oscuro: widzę, że zakopałeś z insynuacją jakoby znalezisko było nieprawdziwe. Może więc wyjaśnisz co uważasz za nieprawdziwe?
Administracji mogę podesłać mejla z nagłówkiem.
@MrFaUst: a co jest nie tak w szafce z okienkiem z matowego szkła? Światła dochodzi tam mało.
@MrFaUst: dokładnie. W zasadzie to nawet nie mam pewności czy wybiórcze nie polega na wyreżyserowanej reklamie.
@szunis: na główną pewnie i tak nie dojdzie bo większość już pewnie podążyła nurtem "Fortuna ma wspaniały PR" i głupio będzie im mieć choćby odrobinę wątpliwości, że może jednak nie jest tak kolorowo. No ale może chociaż te kilkadziesiąt osób zacznie rozważniej podchodzić do takich rewelacji.
@kidi1: cóż mogę powiedzieć... zniszczona szafka i czas poświęcony na sprzątanie nie napawały mnie optymizmem. Niemniej jednak nie mogę się z Tobą zgodzić. Niezależnie od formy w jakiej została przekazana wiadomość honorowa firma odpowiedziałaby za szkody wyrządzone przez jej wadliwy produkt.
@rkid: i p--o też było złe ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Red_u: są zdjęcia i film.
@mnik1: pokaż mi jak rozdzielić butelkę w taki sposób
Mejla nie zmieniałem żeby był w takiej dokładnie formie jak wysłałem (tylko nazwisko zmieniłem).
@mnik1: przeczytałem i nigdzie nie napisałeś jak to zrobić. Osoby związane z branżą browarniczą powinny wiedzieć jak wygląda "granat piwny", który wybuchł. Jeśli więc uważasz, że mogliby to potratkować jako bulshit to świadczyłoby to o ich dużych brakach kompetencji. Nie wiem w sumie co gorsze - zwykłe olanie czy olanie na skutek takiej podejrzliwości skolerowanej z ogromnym brakiem kompetencji.
Fakty są takie, że ich wadliwy produkt spowodował stratę materialnę. Wszelkie informacje zostały przekazana a ich forma jest sprawą drugorzędną. Poważna firma odpowiada za wadę swoich produktów niezależnie od tego czy klient będzie się przed nimi kłaniał czy ich opieprzy, czy będzie prosty czy trudny, życzliwy czy nie...
@phila_eagles: Luz, nie tak łatwo mnie obrazić a jeśli ta rozumowali to dobrze o
@phila_eagles: tylko jak widzisz niezależnie od tego jak się w tym scenariuszu zachowasz fakty pozostaję te same, w żaden sposób nie wpływa to na winę. Można się wykłócać na temat tego czy mój mejl był napisany poprawnie i sam również patrząc na to z perspektywy czasu wiem, że dziś inną wiadomość bym
@mnik1: widzę, że to Ty nie czytasz. przecież Ci odpisałem:
@w__k: tak, to ten co podlinkowałeś. Swoją drogą - polecam. Zwłaszcza jak ktoś ma blisko Intermarche bo z apką jest teraz po 18zł.
@Cynikt: @Cynikt: na szczęście jest konkurencja więc można wybierać. Wykop znam od wielu lat, kiedyś udzielałem się doś aktywnie i miałem "bordo" także takie głosy mnie nie dziwią bo już wtedy panowała moda na robienie winnych z poszkodowanych.
W firmie, która dba o klienta nie trzeba przywiązywać wagi do tego jak zostanie napisana wiadomość. Nie o to w tym chodzi. Amazon potrafił ludziom wymieniać czytniki na nowe nawet jeśli uszkodzili z własnej winy o czym informowali bo np. usiedli jak czytnik był w tylnej kieszeni spodni.
A tutaj jest zwalanie winy na klienta bo mejla nieodpowiednio napisał... i większość z tych ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego, że tolerując takie zachowania ze strony producenta działają na swoją szkodą. Po co ma się producent starać jak homosowietikus będzie i tak stał