Dla nich to w sumie nic a zimek sie cieszy i robi reklamę. Win win strategia
@rafallubonski: ja miałem "trochę" większy problem z piwem tego browaru i zostałem olany:
https://www.wykop.pl/link/4674747/nie-taki-komes-swiety-jak-go-na-wykopie-maluja/
Także nie zdziwiłbym się jakby to była wyreżyserwoana reklama.
@rkid: dlatego trzeba dobrze dobierać towarzystwo by nie trzeba było później po nim sprzątać (✌ ゚ ∀ ゚)☞
@oscuro: widzę, że zakopałeś z insynuacją jakoby znalezisko było nieprawdziwe. Może więc wyjaśnisz co uważasz za nieprawdziwe?
Administracji mogę podesłać mejla z nagłówkiem.
@MrFaUst: a co jest nie tak w szafce z okienkiem z matowego szkła? Światła dochodzi tam mało.
@MrFaUst: dokładnie. W zasadzie to nawet nie mam pewności czy wybiórcze nie polega na wyreżyserowanej reklamie.
@szunis: na główną pewnie i tak nie dojdzie bo większość już pewnie podążyła nurtem "Fortuna ma wspaniały PR" i głupio będzie im mieć choćby odrobinę wątpliwości, że może jednak nie jest tak kolorowo. No ale może chociaż te kilkadziesiąt osób zacznie rozważniej podchodzić do takich rewelacji.
@kidi1: cóż mogę powiedzieć... zniszczona szafka i czas poświęcony na sprzątanie nie napawały mnie optymizmem. Niemniej jednak nie mogę się z Tobą zgodzić. Niezależnie od formy w jakiej została przekazana wiadomość honorowa firma odpowiedziałaby za szkody wyrządzone przez jej wadliwy produkt.
@rkid: i piwo też było złe ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Red_u: są zdjęcia i film.
@mnik1: pokaż mi jak rozdzielić butelkę w taki sposób by
Mejla nie zmieniałem żeby był w takiej dokładnie formie jak wysłałem (tylko nazwisko zmieniłem).
@mnik1: przeczytałem i nigdzie nie napisałeś jak to zrobić. Osoby związane z branżą browarniczą powinny wiedzieć jak wygląda "granat piwny", który wybuchł. Jeśli więc uważasz, że mogliby to potratkować jako bulshit to świadczyłoby to o ich dużych brakach kompetencji. Nie wiem w sumie co gorsze - zwykłe olanie czy olanie na skutek takiej podejrzliwości skolerowanej z ogromnym brakiem kompetencji.
Fakty są takie, że ich wadliwy produkt spowodował stratę materialnę. Wszelkie informacje zostały przekazana a ich forma jest sprawą drugorzędną. Poważna firma odpowiada za wadę swoich produktów niezależnie od tego czy klient będzie się przed nimi kłaniał czy ich opieprzy, czy
@phila_eagles: tylko jak widzisz niezależnie od tego jak się w tym scenariuszu zachowasz fakty pozostaję te same, w żaden sposób nie wpływa to na winę. Można się wykłócać na temat tego czy mój mejl był napisany poprawnie i sam również patrząc na to z perspektywy czasu wiem, że dziś inną wiadomość bym wystosował.
@mnik1: widzę, że to Ty nie czytasz. przecież Ci odpisałem:
dalej piszesz:
@w__k: tak, to ten co podlinkowałeś. Swoją drogą - polecam. Zwłaszcza jak ktoś ma blisko Intermarche bo z apką jest teraz po 18zł.
@Cynikt: @Cynikt: na szczęście jest konkurencja więc można wybierać. Wykop znam od wielu lat, kiedyś udzielałem się doś aktywnie i miałem "bordo" także takie głosy mnie nie dziwią bo już wtedy panowała moda na robienie winnych z poszkodowanych.
W firmie, która dba o klienta nie trzeba przywiązywać wagi do tego jak zostanie napisana wiadomość. Nie o to w tym chodzi. Amazon potrafił