Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko209
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
lucassPL

lucassPL

Dołączył 6 lat i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 6
  • Znaleziska 0
  • Mikroblog 6
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 0
FrankUnderwood
FrankUnderwood
22.02.2019, 13:16:17 via Android
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lucassPL
lucassPL 22.02.2019, 13:31:08
  • 0
@FrankUnderwood Najlepiej będzie jak zapytasz sprzedawcy. Wielokrotnie takie telefony mają gwarancje producenta która się nie skończyła i wtedy bez problemu zostanie wysłany na naprawę do oficjalnego serwisu. W przypadku jej zakończenia zazwyczaj nie ma jeszcze roku gwarancji a jakieś 3 miesiące i wtedy jest to gwarancja serwisowa
  • Odpowiedz
lucassPL
lucassPL 22.02.2019, 13:56:41
  • 0
@FrankUnderwood: Jeśli załączyli Ci poprzednią fakturę masz możliwość wysłać do producenta sam. Jeśli nie, wydany masz paragon marżowy/komisowy (towar używany) i producent odrzuci Ci taki paragon z racji, że nie jest to VAT 23%. W takim wypadku udajesz się punktu sprzedaży i oni sami to realizują, przekazując do producenta. I jeśli zapytałeś i sprzedawca przekazał Ci informację, że jest to gwarancja producenta dostaniesz kwit serwisowy z oficjalnego serwisu z numerem
  • Odpowiedz
lucassPL
lucassPL 22.02.2019, 14:05:54
  • 1
@archi3: Ale wiesz że jest różnica między fakturą Vat z procedurą marży (możesz wliczyć w koszty normalnie, Vat wynosi 0%) przy skupie telefonów używanych a fakturą VAT 23%? Jeśli teletorium skupuje telefon od osoby fizycznej to jeśli ta nie wystawi im faktury 23% to mogą skupić go jako używany z procedurą marży i sprzedają również z procedurą marży jako sprzedaż powtórna. Aczkolwiek oni przy kontakcie z producentem mogą potwierdzić datę
  • Odpowiedz
lucassPL
lucassPL 22.02.2019, 14:21:53
  • 0
@FrankUnderwood: jeżeli będziesz miał typowy paragon z vatem nie masz o co się martwić. A jeśli vat jest 0% na paragonie to tylko punkt sprzedaży odpowiada za Twoją gwarancję i on Ci odpowie jaką może Ci zaoferować czy producenta czy serwisowa.(niektórych faktur nie wydają ze względu na RODO)
  • Odpowiedz
lucassPL
lucassPL 22.02.2019, 14:25:21
  • 0
@archi3: To ja Ci powiem, że też w takim pracuje i tak się składa, że wszystkie gwarancje tak przeszły. W momencie kiedy jest 23% producent może zwrócić się ewentualnie do sprzedawcy z jakiej hurtowni/magazynu telefon pochodzi o poprosić o fakturę zakupu przez niego, ale takie sytuacje są znikome.
  • Odpowiedz
lucassPL
lucassPL 22.02.2019, 15:05:44
  • 0
@archi3: Wszystko zależy od franczyzobiorcy z jakiej dystrybucji mają telefony. A co do zagranicznej dystrybucji to telefony kupione w europie też kwalifikują się na naprawę gwarancyjną w Polsce, problem pojawia sie gdy telefon pochodzi z USA lub Azjatyckiej dystrybucji
  • Odpowiedz

Łukasz Bezkorowajny

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 22.02.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking