@Tonari_Totoro:
cześć, Łukasz Borowiec,
jak dla mnie to co piszesz o tym artykule 54 to bajki i głupota. To zwykłe przywłaszczenie Towaru. Przecież to co woziłeś dla Nagla nie było ich towarem, oni jedynie wykonywali transport i jakie Ty miałeś praco aresztować ten towar ? Albo tym bardziej liczyć za przestój, no kabaret. Sorry że tak otwarcie to piszę, ale też w tym trochę siedzę i to co piszesz to
cześć, Łukasz Borowiec,
jak dla mnie to co piszesz o tym artykule 54 to bajki i głupota. To zwykłe przywłaszczenie Towaru. Przecież to co woziłeś dla Nagla nie było ich towarem, oni jedynie wykonywali transport i jakie Ty miałeś praco aresztować ten towar ? Albo tym bardziej liczyć za przestój, no kabaret. Sorry że tak otwarcie to piszę, ale też w tym trochę siedzę i to co piszesz to
byś tutaj siedział to byś zrozumiał o co chodzi, generalnie to jest w Polsce i Europie masa firm transportowych, masa, i konkurencja jest na prawde duża. W Transporcie już jest zapaść, a oni płacą na prawde bardzo dobra kase, i po prostu sie zarabia pieniąde na tym wschodzie, i tyle. cała filozofia, kasa. Teraz na Wschodzie jest najlepsza kasa, na zachodzie juz jest kryzys.