Mam hulajnogę m365 pro po gwarancji, ( silnik padł po 2 dniach od kupna).
Wymienili jej również płytę główną z wersją firmware 1.6.0 w standardzie i teraz jak chce zmienić firmware appką m365_DownG to co prawda aplikacja łączy się z hulajnogą ale kiedy clickam check ver. appka pokazuję tylko "Asking Scooter Version" i nic więcej się nie dzieje. Wczesniej wszystko działało normalnie, miałem wersje firmware 1.5.5.
@Thyrun: Rozumiem. Już myślałem żeby odesłać i powiedzieć że chce oryginalny soft jaki miałem przy kupnie hulajnogi :P Ale potem czekać kolejny miesiąc to trochę lipa.
Wymienili jej również płytę główną z wersją firmware 1.6.0 w standardzie i teraz jak chce zmienić firmware appką m365_DownG to co prawda aplikacja łączy się z hulajnogą ale kiedy clickam check ver. appka pokazuję tylko "Asking Scooter Version" i nic więcej się nie dzieje. Wczesniej wszystko działało normalnie, miałem wersje firmware 1.5.5.
Wiecie może jak to naprawić? Jest
Komentarz usunięty przez autora
Już myślałem żeby odesłać i powiedzieć że chce oryginalny soft jaki miałem przy kupnie hulajnogi :P
Ale potem czekać kolejny miesiąc to trochę lipa.