O tym jak AdTaily "pomagało" wydawcom ...
AdTaily postanowiło wyręczać swoich wydawców w kwestii moderacji reklam w skutek czego zaakceptowane zostały do wyświetlania reklamy o wątpliwej treści. To wszystko to bez wcześniejszych ustaleń i bez możliwości usunięcia niechcianych reklam przez wydawcę.
z- 20
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Jak zapewne wiesz AdTaily jest dostępne codziennie i reklamy można zamawiać przez 7 dni w tygodniu, nawet wówczas
gdy wiadomo jest, że wydawcy ich nie zaakceptują bo jest to okres świąteczny. Wówczas jeśli widzimy, że jakaś reklama długo oczekuje na akceptację i nie jest to reklama łamiąca nasz regulamin lub nie odbiega od tego co dany wydawca na
Co do naszego regulaminu, to rzeczywiście aktualna wersja regulaminu przewiduje post-moderacje reklam jedynie dla kampanii CPC. Aktualnie pracujemy nad zmianami, które umożliwią szybszą akceptację reklam przez wydawców i mamy nadzieje, że to rozwiąże problemy takie jakie ta i będzie to zaktualizowane w
Jeśli chodzi o maila to sprawdź może w skrzynce ze SPAMem, bo maila z informacją, że ta reklama czeka na akceptację wysłaliśmy z taka datą: 9 października 2011 06:52:29 CEST. Za chwilę prześlemy Ci jego kopię, żebyś mógł go wyszukać.