Czy warto kupić w outlecie na allegro TV określany jako "Nowy, po wymianie matrycy" z pełną 24-miesięczną gwarancją od solidnego sprzedawcy? Kosztuje jakieś 300zł mniej niż nówka i zastanawiam się, czy to deal typu "oszczędzam 300zł i dostaję dokładnie to samo" czy raczej "oszczędzam 300zł ale sprzęt jest gorszej jakości".
#cebuladeals #zakupy #allegro #outlet #tv #matryca
#cebuladeals #zakupy #allegro #outlet #tv #matryca
@MaciejPN Mi głównie o jakość obrazu chodzi, w zasadzie tylko o to. Co do gwarancji, dopytam, bo z opisu nie wynika to klarownie. Tylko tyle widzę, że "dla firm rękojmia wyłączona", a właśnie na firmę chciałem to kupić.
@MaciejPN Matryca jest oryginalna, wymieniana przez autoryzowany serwis, to już zdążyłem ustalić. Czy bez gwarancji nie wiem, właśnie wysłałem zapytanie.
Zwyczajnie nie lubię płacić więcej za dokładnie to samo, tutaj próbuję ustalić czy to faktycznie jest dokładnie to samo. Wiedza przyda się na przyszłość, bo w outletach są często fajne oferty, czasami coś kosztuje 20% mniej bo ma uszkodzony karton.
Zwyczajnie nie lubię płacić więcej za dokładnie to samo, tutaj próbuję ustalić czy to faktycznie jest dokładnie to samo. Wiedza przyda się na przyszłość, bo w outletach są często fajne oferty, czasami coś kosztuje 20% mniej bo ma uszkodzony karton.
@kepak Samsung, z outletu Neonet, który ma w zasadzie tylko pozytywne komentarze. Myślę, że takich wałków by nie robili, zresztą kupno przez neta więc gdyby jakimś cudem przyszło coś aż tak ewidentnie tandetnego, to mam 14 dni na zwrot. No ale nie zakładam takiego scenariusza, to nie jest jakiś Janusz z allegro żeby wysyłał mi worek ziemnioków.
@niezwornowazony Osoba prywatna nie da mi 24 miesięcy gwarancji, do tego #!$%@? wie co z tym telewizorem się działo i czemu sprzedaje. To już jest sprzęt używany i może mieć jakieś wady, które odkryję jak już będzie po ptakach. Nikt mi raczej kasy nie odda jak coś będzie nie tak.
Nie wiem do końca czy z outletu jest lepiej, ale piszą, że TV nowy, że matryca oryginalna, zapytałem jeszcze o gwarancję. Jak
Nie wiem do końca czy z outletu jest lepiej, ale piszą, że TV nowy, że matryca oryginalna, zapytałem jeszcze o gwarancję. Jak
@niezwornowazony Da mi tę gwarancję, jasne, ale nie 24-miesięczną, chyba że trafię na kogoś kto kupił wczoraj i już dziś chce sprzedać.
Musi oddać mi pieniądze, ale jak to wyegzekwować? Sklepowi po prostu odsyłam TV i tyle, nie muszę nawet podawać powodu i oddają kasę. Osobą prywatną może być jakiś Seba, który będzie szedł w zaparte, a szkoda mi nerwów na jakieś przepychanki.
Co do racjonalizacji, to po prostu póki co argumenty
Musi oddać mi pieniądze, ale jak to wyegzekwować? Sklepowi po prostu odsyłam TV i tyle, nie muszę nawet podawać powodu i oddają kasę. Osobą prywatną może być jakiś Seba, który będzie szedł w zaparte, a szkoda mi nerwów na jakieś przepychanki.
Co do racjonalizacji, to po prostu póki co argumenty
@niezwornowazony: Ja takich przygód z serwisami nie miałem, ale w życiu korzystałem może ze dwa razy, więc to dowody anegdotyczne. Tutaj bankowo nie będzie opcji, że przyślą coś z brakującymi śrubkami albo bez loga. TV jest sprzedawany jako nowy, jak będzie w oczywisty sposób niezgodny z opisem to pewnie i za przesyłkę mi będą musieli oddać jak go będę zwracał.
Co do osób prywatnych, to tak jak pisałem, nie kupię od
Co do osób prywatnych, to tak jak pisałem, nie kupię od
Mój watek zbiorczy który będzie aktualizowany
- Pierwsza sprawa to oczywiście przejrzystość. Jest gorzej (nocny) ale nie jest fatalnie (jak an hejto).
Sądzę że zmiana tonacji koloru między tłem (wpisem OPa) a komentarzami (kolorami w ramce) polepszy sytuację.
Poszczególne informacje w ramkach komentarzy nie sa oddzielone.
Może warto było by dodać jakąś poziomą linie miedzy użytkownikiem i godziną, jego komentarzem, plusującymi i opcjami na dole