- 9
- 1
@rooger:
Jaką markę? Przecież Orlen za granicą ma brandy zupełnie niepowiązane z nazwą Orlen, nikt nie skojarzy ich z Kubicą i powrotem, a próba ujednolicenia marki zupełnie nie wchodzi w rachubę bo konsumenci tamtych krajów zupełnie tego nie kupią, czy z Kubicą czy bez niego.
Nie róbmy z Kubicy otwieracza drzwi dla marki takiej jak Orlen...
Jaką markę? Przecież Orlen za granicą ma brandy zupełnie niepowiązane z nazwą Orlen, nikt nie skojarzy ich z Kubicą i powrotem, a próba ujednolicenia marki zupełnie nie wchodzi w rachubę bo konsumenci tamtych krajów zupełnie tego nie kupią, czy z Kubicą czy bez niego.
Nie róbmy z Kubicy otwieracza drzwi dla marki takiej jak Orlen...
- 0
@vasos: Tylko tak z czystej ciekawości co to daje Orlenowi?
- 2
@seeksoul:
Myślisz że gdyby nie sytuacja z Morawieckim to Kubica i tak by dostał swoje miliony?
Myślisz że gdyby nie sytuacja z Morawieckim to Kubica i tak by dostał swoje miliony?
- 0
@vasos: źle zaadresowałem wypowiedź, siatkówka nie jest taka niszowa zwłaszcza w Polsce, oglądalność mistrzostw świata przebija oglądalność najlepszych wyścigów F1.
Nie wieżę w bajki że Orlenowi (którego nikt w Niemczech z ich stacjami nie kojarzy co chyba jest im na ręke) Kubica cokolwiek da.
Nie wieżę w bajki że Orlenowi (którego nikt w Niemczech z ich stacjami nie kojarzy co chyba jest im na ręke) Kubica cokolwiek da.
- 0
@EugeniuszMotyka: Tylko po co? Marketingowo to może podniesie go w Polsce (zapewne nie wpłynie to na sprzedaż przy takim hegemonie) w innych państwach Orlen raczej zyskuje na tym że nie jest powiązany z Polską brandowo.
- 0
@rooger: Przy takich rozmowach na tak wysokim szczeblu to Kubica na nic nie wpływa, mówimy tu o potężnej firmie, nie o Władku który może zrobić interes z Waldkiem to zna Janka... tam sie liczy matematyka i zarobek.
Spółka wyceniana na prawie 40 mld, z nią każdy siada do rozmów :)
Spółka wyceniana na prawie 40 mld, z nią każdy siada do rozmów :)
- 0
@Prychacz: A tych którzy rozpoznają markę Orlen jest z max pół miliona....
- 0
@rooger: Tylko że te koncerny na tym poziomie robią biznes, masz dobrą ofertę, coś nam się opłaca itd...
Generalnie osobiście uważam że to strata kasy, sam widziałem wyniki firmy olejowej która zainwestowała całą furę pieniędzy właśnie w F1, wyniki sprzedaży praktycznie się nie zmieniły...
Generalnie osobiście uważam że to strata kasy, sam widziałem wyniki firmy olejowej która zainwestowała całą furę pieniędzy właśnie w F1, wyniki sprzedaży praktycznie się nie zmieniły...
- 0
@EugeniuszMotyka: Jak nie dostajesz pensji od 3 miesięcy to raczej za klub nie umierasz...
@wietnamiec: No i faktycznie to logo gdzieś tam na bolidzie jest rozpoznawalne i daje firmie wielkiego boosta taguj #januszemarketingu
@wietnamiec: No i faktycznie to logo gdzieś tam na bolidzie jest rozpoznawalne i daje firmie wielkiego boosta taguj #januszemarketingu
- 0
@rooger: To prawda, dlatego oba pomysły uważam za średnie.
- 0
@seeksoul:
Serio wygranie w Niemczech przez Polaka konkursu 4 skoczni wpłynęłoby tam na sprzedaż goplany i wybieraliby zamiast np. Milki...?
Zresztą Orlenowi zupełnie nie opłaca przebrandawiać się w krajach takich jak Austria gdzie patriotyzm zakupowy jest obecny i ludzie wybierają lokalne, krajowe produkty.
@wietnamiec: Oczywiście że Stocznia to kretyński pomysł i to wychodzi, inna sprawa że moim zdaniem (choć chciałbym się mylić) inwestowanie w ostatni zespół i zapewne przegrywanie raz
Serio wygranie w Niemczech przez Polaka konkursu 4 skoczni wpłynęłoby tam na sprzedaż goplany i wybieraliby zamiast np. Milki...?
Zresztą Orlenowi zupełnie nie opłaca przebrandawiać się w krajach takich jak Austria gdzie patriotyzm zakupowy jest obecny i ludzie wybierają lokalne, krajowe produkty.
@wietnamiec: Oczywiście że Stocznia to kretyński pomysł i to wychodzi, inna sprawa że moim zdaniem (choć chciałbym się mylić) inwestowanie w ostatni zespół i zapewne przegrywanie raz
- 0
@seeksoul:
Zupełnie się nie zgodzę, po prostu między logo na bolidzie a kupnem benzyny nie ma praktycznie żadnej zależności (jak mi się uda w pracy wygrzebać badania z 2011 roku to postaram się załączyć), warto też zaznaczyć że przy paliwach konsumenci kierują się też wyborem produktów z danego kraju, zwłaszcza w krajach rozwiniętych.
Lukoil co nie jest zresztą tajemnicą przebrandowił się na Amic Energy głównie dlatego że Rosyjska benzyna kojarzy się
Zupełnie się nie zgodzę, po prostu między logo na bolidzie a kupnem benzyny nie ma praktycznie żadnej zależności (jak mi się uda w pracy wygrzebać badania z 2011 roku to postaram się załączyć), warto też zaznaczyć że przy paliwach konsumenci kierują się też wyborem produktów z danego kraju, zwłaszcza w krajach rozwiniętych.
Lukoil co nie jest zresztą tajemnicą przebrandowił się na Amic Energy głównie dlatego że Rosyjska benzyna kojarzy się
#famemma