@dave8: przeczytaj opis - leżał miesiąc na serwisie i nie sprawdzając baterii nie rozbierając urządzenia żeby to sprawdzić - oddali z adnotacją że nie naprawią na gwarancji bo to uszkodzenie mechaniczne a koszt naprawy to 1010 zł żeby nie tracić gwarancji .... ciekawi mnie bardzo co by się stało jakby wymienili ekran a przy ładowaniu znów by pękło szkło...
@aaxxyyzz: Tablet był na serwisie z którego wrócił nie naprawiony - nie rozebrali go nawet tylko stwierdzili że po prostu go zniszczyłem.
Wykop i film jest od wczoraj. Postanowiłem wrzucić gdy po telefonie do centrali samsunga pan poinformował mnie że mogę jedynie złożyć reklamacje na działanie serwisu i dalej czekać.... czyli odbijanie piłeczki. Dziś rano skontaktował się ze mną dział reklamacji samsunga po przez wiadomość prywatna na youtube - przysłali kuriera
@aaxxyyzz: Czekałem miesiąc - oddali mi tablet i powiedzieli że moja wina - nie otwierając urządzenia - stwierdzając tak po prostu ....
piszę to już któryś raz z rzędu .....
Nie było by filmu i wykopu jakby podeszli do problemu jak należy ... Sprawdzili sprzęt a nie tylko obejrzeli stwierdzając uszkodzenie mechaniczne - odmowa naprawy.
Jestem ok miesiąca bez urządzenia za które zapłaciłem - bo odbijają mnie od salonu play przez