1. Wypuść materiał na całą Polskę za państwowy hajs. 2. Nie zadbaj o weryfikację treści i planu prezentacji przed nagraniem. 3. Nie daj możliwości sprawdzenia materiału nauczycielkom po nagraniu. 4. Nie zatrudnij dodatkowych osób do kontroli jakości podczas nagrań, żeby uniknąć błędów. 5. Udawaj, ze wszystko jest ok. Zaproś nauczycielki do programu śniadaniowego.
@56632: tzn.? Prowadząc lekcje zamiast karmić propaganda? Zmarnowali życie kobietom. Najpewniej za niewysoką cenę. Jasne, ze to również ich wina - ale oni nawet nie zadbali o to, żeby wypuścić jakościowy produkt.
@Fugi88888: Tu bardziej chodzi o weryfikacje materiałów, której nie było. Nikt z ekipy nie zwrócił uwagi na takie podstawowe błędy, ani podczas nagrań, ani w postprodukcji.
@tsumik: Jasne. Nikt nie włożył im tego w usta, same to wymyśliły. Ale kazdy ma prawo popełnić błąd. Gdyby ktoś zadbał o weryfikacje materiałów, to nie byłoby takiej sytuacji. Przecież przed większymi eventami się to robi, a tu e-lekcje za państwowy hajs i co? „A tam, je*ać, na wczoraj. Bombelki czekajom”
@iam1994: Jasne, ze nie kazdy nauczyciel nadaje się do wykonywania tego zawodu. Ale to już temat na inną dyskusję. Ja czepiam się wyłącznie podejścia do realizacji takiego projektu.
@bussior: No wiesz, śmiech jest tutaj uzasadniony, bo błędy straszne. No ale poszło to w przesadę. Niechęć do PiSu wylała się na nauczycielki, które tylko chciały sobie dorobić. Sam nic nie publikowałem na ten temat, ale oglądając kompilacje przecierałem oczy.
@Fugi88888: I pewnie przez te 20 lat dokładnie w ten sam sposób, nie mając świadomości, ze nie działa, bo przykład który wykłada jest niezrozumiały. Wiec ju noł.
@TheStaw: no, to nie do końca tak. Per rzeczony wywiad w Onecie - one nie dostały za to złotówki, pracowały bez umowy. Inny Mirek wrzucił podobny wpis przede mną. Rzucil konkretne cytaty. Obczaj.
@Witajciu: Tak, nie powinien mylić. Tak, metoda wyjaśniania czym są liczby parzyste nietrafiona. Ale to nie było celowe, to błąd. Pierwszy raz przed kamerami, program na cała Polskę. Nie chce zmieniać Twojego postrzegania, probuje tylko pokazać dlaczego taka ocena może być zbyt surowa.
@Witajciu zahaczasz on same treści, które faktycznie są zastanawiające (np. po co dziecku znajomość obwodu bocianiego gniazda), ale to szerszy problem - musielibyśmy mówić o programie nauczania i potrzebie reformy edukacji. Krytyka ze strony kadry nauczycielskiej nie dziwi - jest za co krytykować. Ale to nie do końca wina tych Pan, ze tam się znalazły i tak to wyszło - nikt nie zadbał o weryfikacje ani materiałów ani umiejętności dydaktycznych nauczycieli.
Od początku epidemii w Polsce zmarło 5 osób, a w tym samym czasie co najmniej kilkadziesiąt kobiet nie mogło poddać się aborcji przez brak środków medycznych na rynku i zamknięcie granic. Jeszcze się okaże że wirus uratował więcej żyć niż zabrał. #koronawirus #aborcja
2. Nie zadbaj o weryfikację treści i planu prezentacji przed nagraniem.
3. Nie daj możliwości sprawdzenia materiału nauczycielkom po nagraniu.
4. Nie zatrudnij dodatkowych osób do kontroli jakości podczas nagrań, żeby uniknąć błędów.
5. Udawaj, ze wszystko jest ok. Zaproś nauczycielki do programu śniadaniowego.
Takie
źródło: comment_1586078014DGhYYnIMnyRLMynQypMESk.jpg
Pobierzźródło: comment_1586078534tpNW8rdU3rflWxdhu6tmQS.jpg
PobierzKrytyka ze strony kadry nauczycielskiej nie dziwi - jest za co krytykować. Ale to nie do końca wina tych Pan, ze tam się znalazły i tak to wyszło - nikt nie zadbał o weryfikacje ani materiałów ani umiejętności dydaktycznych nauczycieli.