Mam pytanie, kupiłem na GearBest (PayPal) 02.10.2017 r. Xiaomi Mi Robot. Przy produkcie była informacja o planowanej wysyłce 05.10-07.10. Niestety do chwili obecnej nie został wysłany. Zdaję sobie sprawę, że niektórzy czekają znacznie dłużej jednak nie spodziewałem się aż takich problemów. Niestety powyższy zakup miał być prezentem w 2 połowie listopada jednak po przeczytaniu jakie problemy w chwili obecnej są z Priority Line mam obawy czy się wyrobią... Jak wygląda ewentualna procedura
@lukasz236: Faktycznie, nic się nie dzieje po kliknięciu "start online chat". Może to wina przeglądarki? Nie mam jak teraz sprawdzić innej niż Google Chrome.
@oskariewicz: U mnie dokładnie taka sama sytuacja. Od 6 dni paczka ma status "packed". Poprosiłem o anulowanie - nie da się, ale będzie wysłane do 2 dni. 2 dni mijają i co? Nic. Co w takim wypadku - spór na pp? @AliPaczka: help?
@AliPaczka: help?