Sporo ostatnio było wpisów krytykujących polskich restauratorów i w ogóle krajową gastronomię. Ze zdecydowaną większością się zgadzam: wysokie ceny, kiepska jakość jedzenia i obsługi, cwaniakowanie. Ale dla równowagi chciałbym zwrócić uwagę na polskich konsumentów. Bo tu jest niestety podobnie, a jakoś o tym się nie pisze... Dlaczego? W skrócie wygląda to tak, że rodacy nie mają pojęcie o tym jak zamawiać, co zamawiać, czego nie robić, a jak należy się zachowywać. Kilka
- zamawianie pizzy pół na pół (czyli jednak połowa o innym smaku niż druga); za granicą jest to rzecz niespotykana, a w ojczyźnie pizzy - we Włoszech - uchodzi to za aroganckie i po prostu głupie (niestety rodacy narobili nam tam sporo wstydu),
@Ganyel: bait. Dla zainteresowanych jak to w rzeczywistości wygląda we Włoszech, to często spotyka się kwadratowe pizze sprzedawane na kawałki. Można wybrać po jednym kawałku z różnorodnych
@Ganyel: bait. Dla zainteresowanych jak to w rzeczywistości wygląda we Włoszech, to często spotyka się kwadratowe pizze sprzedawane na kawałki. Można wybrać po jednym kawałku z różnorodnych