#iphone #serwis #iphone14pro cześć wszystkim, proszę o poradę może ktoś z was był w takiej sytuacji mialam ip 14pro, w pewnym momencie telefon sie zawiesił - czarny ekran, telefonu nie udaje się włączyć zresetować nic poszłam do pewnego salonu z pytaniem czy mogą mi go zobaczyć co się stało, tak jakby na diagnozę chłop mnie przyjął powiedział że sprawdzi, zapytał kiedy go kupiłam, odpowiedziałam że wrzesień 23
@bega2002 wg mnie to chyba raczej ich dobra wola, tego serwisu co zawalił sprawę. Typ już tam nie pracuje (albo tylko tak powiedzieli, żeby się odciąć od sprawy) w ogóle mogą w sumie powiedzieć, że generalnie (chyba że są jakieś dokumenty, paragony) telefonu u nich nie było i tyle. Jak grzebane to gwarancja przepadła. Ogólnie dziwne zachowanie typa: telefon ma klient na gwarancji, a ten chce w nim grzebać. ( ಠ
cześć wszystkim, proszę o poradę może ktoś z was był w takiej sytuacji
mialam ip 14pro, w pewnym momencie telefon sie zawiesił - czarny ekran, telefonu nie udaje się włączyć zresetować nic
poszłam do pewnego salonu z pytaniem czy mogą mi go zobaczyć co się stało, tak jakby na diagnozę
chłop mnie przyjął powiedział że sprawdzi, zapytał kiedy go kupiłam, odpowiedziałam że wrzesień 23
Jak grzebane to gwarancja przepadła. Ogólnie dziwne zachowanie typa: telefon ma klient na gwarancji, a ten chce w nim grzebać. ( ಠ